  • 11. Data: 2022-10-09 08:51:00
    Temat: Re: To jest Firma!!
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.10.2022 o 18:45, Krystek pisze:
    > Orange też daje, ale to są śmieszne te prezenty - np. 10 GB do
    > wykorzystania przez 3 dni, albo 5 GB na 1 dzień. Żeby to wykorzystać
    > przez 1 dzień to chyba bym musiał hot-spot stawiać.
    >
    > K.

    Zdarzyło Ci się kiedyś wykorzystać te ich "promocje"?  Bo mi nie. Dostęp
    do nich dopiero po wykorzystaniu środków z konta podstawowego. Perfidia
    tych żabojadów przekracza wszystkie normy cywilizacyjne.

  • 12. Data: 2022-10-09 14:44:45
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.10.2022 o 08:50, trybun pisze:

    > Chyba z 8 lat korzystałem z usług Play, taryfa "bez limitu". Orżniecie
    > już na początek, okazało się że limit 100GB jednak był. Przez te 8lat
    > nie dostałem od nich żadnych prezentów. Muszę jednak przyznać że jako
    > jedyni składali życzenia z okazji urodzin czy imienin. Także kontakt z
    > BOKiem wręcz wzorowy. Wracając do sedna - nawet nie próbuj wykazywać
    > jakiejś wyższości Play nad T-Mobile, poza oczywiście BOKiem. A za to że
    > parają się obsługą telewizji internetowej kosztem jakości usług
    > telefonicznych powinien ktoś im zabrać koncesję.

    I mnie właśnie o to chodzi, że niektórzy usługodawcy składają mi
    życzenia urodzinowe wykorzystując, że durny system identyfikacji Polaków
    ujawnia datę urodzenia. Ale osobiście nie chcę mieć z tymi dostawcami
    żadnego kontaktu towarzyskiego tylko biznesowy. I wolałbym nie
    otrzymywać życzeń od obcych mi ludzi a tym bardziej botów. Ten Play u
    mnie "błysnął" tym, że jakieś panienki zadzwoniły do mnie "per ty" co
    samo w sobie jakoś bardzo nie raziło, w końcu one zadzwoniły a nie
    firma, co nie zmienia że podały że dzwonią z tego Play, ale może oddaje
    właśnie dlaczego Play "poczuwa" się do wysyłania życzeń urodzinowych a
    inni usługodawcy raczej nie. No bo ... może za chwilę każdy usługodawca
    zacznie nam składać życzenia podsuwając przy okazji swoje nowe oferty. Z
    gazowni, elektrowni, wodociągów, spółdzielni, urzędu skarbowego,
    wydziału komunikacji, uczelni, szkoły średniej, podstawowej,
    przedszkola, itd

    Jak powyżej widać, niektórzy widzą to inaczej...

  • 13. Data: 2022-10-09 17:37:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zluzuj majty.
    Napisałem tylko że po lejku interent działa dalej dla mnie tak samo.
    Mogę mieć cały czas lejek i być zadowolonym.

    interesuje mnie jak to jest w innych firmach.

  • 14. Data: 2022-10-12 01:05:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.10.2022 o 10:48, trybun pisze:
    > Gdzie innym operatorom do T-Mobile, nie dość że składają życzenia
    > urodzinowe to jeszcze nie zapominają o prezencie! 15GB transferu z
    > życzeniami. A ja się użerałem przez tyle lat z np Orange..

    Kłamiesz chuju.

    https://www.play.pl/nowy/kampania/100gb bez kurwa urodzin. Za kurwa
    darmo :] Możesz mieć urodziny kiedy chcesz :]

    Jprdl, jaki debil.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2022-10-12 12:14:13
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.10.2022 o 17:37, _Master_ pisze:
    > Zluzuj majty.
    > Napisałem tylko że po lejku interent działa dalej dla mnie tak samo.
    > Mogę mieć cały czas lejek i być zadowolonym.
    >
    > interesuje mnie jak to jest w innych firmach.

    Weź chłopie zrób coś z tym czytnikiem, bo nie mam pojęcia o czym Ty tu..

  • 16. Data: 2022-10-12 12:14:50
    Od: trybun <M...@j...cb>

  • 17. Data: 2022-10-12 12:19:33
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.10.2022 o 14:44, ii pisze:

> [...]
    > podstawowej, przedszkola, itd
    >
    > Jak powyżej widać, niektórzy widzą to inaczej...

    Nie bardzo rozumiem twój styl bycia. Ktoś z własnej nieprzymuszonej woli
    daje albo chce dać prezent a ty masz mu to za złe.. Twoja identyfikacja
    to nie sprawa telekomów a władców tej krainy którzy chcą wiedzieć o nas
    wszystko.

    A co do wszystkich innych usługodawców to czekam z dużą nadzieją że i
    oni zaczna dawać prezenty, z okazji a nawet i bez okazji.

    A tak nawiasem, dostałem laurkę i od Orange mimo tego że już nie jestem
    ich klientem a mam tylko aktywną kartę i nieusuniętą aplikację w
    telefonie. Jednak ci nie szarpnęli się na jakieś bonusy w ramach prezentu.

  • 18. Data: 2022-10-12 12:20:17
    Od: trybun <M...@j...cb>

  • 19. Data: 2022-10-12 16:31:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Mój czytnik ma się dobrze.

    Jeśli nie potrafisz przeczytać informacji o tym z serwera to świadczy o
    Twojej ułomności

    Spokojnie ten do którego "poleciało"" na pewno skuma.

    Chociaż... ;-)

  • 20. Data: 2022-10-12 16:34:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-12-października-2022 o 12:14, trybun pisze:
    > Weź chłopie zrób coś z tym czytnikiem, bo nie mam pojęcia o czym Ty tu..

    Widzisz... Ja zmniejszam ślad węglowy tnąc cytaty a Ty SMRODZISZ przez
    wysyłanie dwa razy tego samego.

    I Jak tu walczyć z ociepleniem klimatu?