  • Data: 2023-03-17 22:44:38
    Temat: Transfer T-Mobile-Orange
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pytam tutaj bo chyba polip jest już martwy.
    Mam kilka usług/serwerów u różnych operatorów. Np. mam Orange
    światłowód 600 MB (stałe IP, biznes) i T-Mobile (LTE mobilny, stałe
    IP). I bardzo często transfer między serwerem T-Mobile <- serwerem
    Orange jest bardzo czesto żałosny na poziomie 20-60 kB (!!!!!), ping
    200ms. Jak to możliwe w 21 wieku?? Routing widać idzie przez Niemcy,
    po co? Oni nie mają wspólnego WIXa ze sobą czy jak to się tam
    nazywa??
    Czasami transfer skacze do 200kB/s, pożal się Boże. Nie da się
    pracować na zdalnym display a nawet nie ma komfortu w sesjach SSH.
    Oczywiście nie ma problemu z łączeniem się z tego T-Mobile do usług
    innych operatorów stacjonarnych czy mobilnych, nie ma też problemu z
    łączeniem się do wspomnianego serwera w sieci Orange z innych
    operatorów. Tylko między tymi dwoma są takie cyrki.... Ktoś zna
    przyczynę?

    --
    Marek