  • 1. Data: 2020-09-03 11:12:42
    Temat: Transmisja komunikatów do słuchawki Bluetooth
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Hej,

    Poszukuję modułu BT lub rozwiązania, które umożliwi mi przesył głosu do
    słuchawki Bluetooth. Są różne transmittery, ale mi zależy na tym, żeby
    "otwierać kanał głosowy" (nie wiem, czy tak się to nazywa) tylko wtedy,
    kiedy faktycznie chcę przesłać komunikat, a przez pozostały czas link
    pozostał aktywny, ale w trybie czuwania. Są jakieś moduły, których można
    w ten sposób użyć? Wiem, kiedy będzie komunikat, więc mogę dać modułowi
    znać, żeby "otworzył kanał" w dowolny sposób (sygnałem logicznym,
    komendami AT, cokolwiek innego z MCU).

    Ktoś coś słyszał?

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie:

  • 2. Data: 2020-09-05 21:07:07
    Od: jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 03.09.2020 o 11:12, Queequeg pisze:
> [...]
    > w ten sposób użyć? Wiem, kiedy będzie komunikat, więc mogę dać modułowi
    > znać, żeby "otworzył kanał" w dowolny sposób (sygnałem logicznym,

    Aplikacja yanosik potrafi w telefonie otworzyć kanał w dowolnym
    momencie, żeby podać komunikat przez radio samochodowe. Radio wtedy
    potrafi przełączyć się z np. odbioru FM.

  • 3. Data: 2020-09-05 23:58:11
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    jingiel <x...@x...xx> wrote:

    > Aplikacja yanosik potrafi w telefonie otworzyć kanał w dowolnym
    > momencie, żeby podać komunikat przez radio samochodowe. Radio wtedy
    > potrafi przełączyć się z np. odbioru FM.

    Tak, wiem, telefony to umieją, ale ja szukam modułu elektronicznego,
    niekoniecznie rozmiarów telefonu ani np. raspberry z bluealsa :) Nikt
    nic nie słyszał?

    --
    Starsza pani szła w kierunku peronu. Jej serce łkało. Nie chciała
    wyjeżdżać. Tu mieszkała jej córka, jej wnuk. Nie wiedziała, kiedy znów