  • 21. Data: 2020-09-02 14:51:09
    Temat: Re: Troche aby odpoczac...
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 02.09.2020 14:13 you wrote:

    > Dla mnie oznacza.

    Ale z czego wynika taką "konieczność"?

    > W sensie że będziesz się kłócił o kilkaście sekund, z tym masz
    > problem? No to ok, zamień sobie kilka minut, na minutę 45 sekund -
    > teraz lepiej?

    Zdecydowanie ;-)

    > Choć zapewniam Cię, że tramwaje wyłączające Ci zielone po 10
    > sekundach odjego zapalenia, zanim samochody w ogóle ruszą (bo są
    > blokowane przez inne które nie zdążyły zjechać ze skrzyżowania),
    > potrafią unieruchomić Cię na dłużej niż 2 minuty, mierzyłem to nie
    > raz.
    Ale to wyjątek od reguły.

    --
    Pete

  • 22. Data: 2020-09-02 15:48:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-09-2020 o 14:51, Pete pisze:

    > Ale z czego wynika taką "konieczność"?

    A choćby z mojego widzimisię - co to za różnica?
    To jest konieczność dla mnie - czyli subiektywna.

    Bo np. w niektórych autach cierpnie mi prawa noga gdy muszę coś naciskać
    nieruchomo przez dłuższy czas (btw: błogosławione tempomaty).

    Pewnie to jakaś zależność między położeniem i jakością fotela, jego
    naciskiem na udo i pozycją stopy.
    W Konie tak właśnie było.

    > Ale to wyjątek od reguły.

    Niestety na tej trasie to raczej reguła.
    Tramwajów jest dużo, korków również, a gdzieś w lewo skręcić muszę.
    Każdy tramwaj jadący na wprost w momencie gdy powinienem dostać zielone,
    zabiera mi tą możliwość w danym cyklu.

    Objazd bez tramwajów i tego typu kretyńskich sygnalizacji jest, ale jest
    nim chyba z 6 km dalej i zazwyczaj w efekcie czas ten sam.
    Więc nie jest to żadna alternatywa.