  • 1. Data: 2010-01-14 16:49:48
    Temat: Trzeci Focus ujawniony ! ;-/
    Od: " dizazek" <d...@g...pl>

    http://moto.pl/MotoPL/51,88389,7440352.html?i=1

  • 2. Data: 2010-01-14 16:54:46
    Temat: Re: Trzeci Focus ujawniony ! ;-/
    Od: " " <d...@g...pl>

    dizazek <d...@g...pl> napisał(a):

    > http://moto.pl/MotoPL/51,88389,7440352.html?i=1

    "Polski importer nie planuje wprowadzenia nowego Focusa w tym roku.."

  • 3. Data: 2010-01-14 16:58:03
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > http://moto.pl/MotoPL/51,88389,7440352.html?i=1

    Przód mi wygląda jak Astra.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 4. Data: 2010-01-14 18:12:40
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Przód mi wygląda jak Astra.

    a ogólna sylwetka jak lancer sportback,
    to już norma, droższe popularne auta mają znane, zachowawcze wzornictwo
    i starą, prymitywną technikę,

    patrz golf 6 (krok wstecz w stosunku do 5), civic, corolla,

    przodują marki koreańskie
    a za moment pewnie pędą jakjieś chińskie
    P.

  • 5. Data: 2010-01-14 19:48:51
    Od: zinek <u...@o...pl>

    =Marcos= pisze:

    > Przód mi wygląda jak Astra.

    ogolnie co najmniej podobny do astry

  • 6. Data: 2010-01-14 20:33:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    dizazek wrote:

    > http://moto.pl/MotoPL/51,88389,7440352.html?i=1

    Jakiś taki mało proporcjonalny.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-01-14 23:37:07
    Od: Stefan Szczygielski <u...@S...eu.org>

    Pan Piskorz wrote:
    > to już norma, droższe popularne auta mają znane, zachowawcze wzornictwo
    > i starą, prymitywną technikę,
    > patrz golf 6 (krok wstecz w stosunku do 5)

    Krok wstecz w sensie ogólnie względnie pojmowanego ,,dizajnu'' czy
    technicznie?

    S.

  • 8. Data: 2010-01-15 09:51:10
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-14 19:48, *zinek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > ogolnie co najmniej podobny do astry

    Diagnoza - potrzebny okulista kolegom :)

    Jeśli do czegoś podobny to do Mondeo. Środek bardzo fajny, obawiam się
    tylko, że użyją takiego samego crapowego plastiku jak w Mondeo.
    Poczekamy zobaczymy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2010-01-15 10:34:44
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    to pisze:

    > Jakiś taki mało proporcjonalny.

    No bo kinetyczny :)

  • 10. Data: 2010-01-15 11:50:21
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-01-14 23:37, Stefan Szczygielski pisze:

    > Krok wstecz w sensie ogólnie względnie pojmowanego ,,dizajnu'' czy
    > technicznie?

    Krok wstecz dla człowieka jarającego się koreańskim star trekowym kiczem
    (w sensie dizajnu oczywiście).

    A.