  • 1. Data: 2010-01-14 15:38:49
    Temat: Zamarzły mi zaciski...
    Od: "J/\\cek" <j...@g...pl>

    ...i stoję po nocy.

    Panowie, jakieś pomysły jak je odmrozić?
    Reczny nie był zaciągnięty

    Jak pech to pech.

    Pozdr,

  • 2. Data: 2010-01-14 15:48:32
    Temat: Re: Zamarzły mi zaciski...
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Panowie, jakieś pomysły jak je odmrozić?
    Reczny nie był zaciągnięty

    Najprościej poprosić sąsiada, żeby na lince szarpnął albo złapać kilku
    lumpów spod sklepu żeby pchnęli. ;-)

    p.

  • 3. Data: 2010-01-14 15:55:26
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Najprościej poprosić sąsiada, żeby na lince szarpnął albo złapać kilku
    > lumpów spod sklepu żeby pchnęli. ;-)

    A wogóle jak takie problemy zimowe masz to jeździj metrem albo innym
    tramwajem, bo co się stanie jak w jakiejś zaspie wylądujesz albo staniesz na
    równorzędnym skrzyżowaniu i będzie Was czterech?

    p.

  • 4. Data: 2010-01-14 16:05:20
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Paweł W."

    > lbo staniesz na równorzędnym skrzyżowaniu i będzie Was czterech?

    no własnie co wtedy?

  • 5. Data: 2010-01-14 16:29:34
    Od: krz <a...@g...pl>

    WIHEDCNF wrote:

    > Użytkownik "Paweł W."

    > no własnie co wtedy?

    Wtedy pierwszeństwo ma pojazd po twojej prawej stronie :P:P

  • 6. Data: 2010-01-14 16:41:41
    Od: "J/\\cek" <j...@g...pl>

    On 14 Sty, 16:29, krz <a...@g...pl> wrote:

    > Wtedy pierwsze stwo ma pojazd po twojej prawej stronie :P:P

    Panowie,

    Marnujecie się tu. Z takimi talentami, .... że nikt was jeszcze nie
    odkrył? Słyszałem że kozaczek i pudelek szukają nowych talentów, coś w
    sam raz dla was.

    Pozdr,

  • 7. Data: 2010-01-14 17:06:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-14 16:05, WIHEDCNF wrote:

    > no własnie co wtedy?

    Ktorys z trzech pasazerow zwroci kierowcy uwage, ze moze przejechac,
    bo z prawej nikt nie nadjezdza.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2010-01-14 17:47:19
    Od: "A5tu5" <a...@v...no.spam.com.pl>

    Użytkownik "J/\cek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqd.googlegroups.com...
    > ...i stoję po nocy.
    >
    > Panowie, jakieś pomysły jak je odmrozić?
    > Reczny nie był zaciągnięty

    Mi kiedyś pomogło ruszenie na siłę, aż się rozgrzały, potem sprzedałem parę
    butów w każde koło i puściło....

    --
    A5tu5

  • 9. Data: 2010-01-14 20:34:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    J/\\cek wrote:

    > ...i stoję po nocy.
    >
    > Panowie, jakieś pomysły jak je odmrozić? Reczny nie był zaciągnięty
    >
    > Jak pech to pech.

    Ruscy kierowcy Kamazów rozpalają w takiej sytuacji ognisko, ale oni mają
    chyba bębny.

    --
    cokolwiek