  • 1. Data: 2010-01-14 14:31:16
    Temat: Zderzak tylny Corsa D wersja 3D i 5D
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Witam,
    Może ktoś wie z doświadzczenia lub pracuje w serwisie czy zderzak tylny do
    Corsy D z wersji 5D różni się od wersji 3D? Mam na oku na allegro zderzak
    którego nie musiałbym nawet malować ale jest od wersji 3D a ja potrzebuję do
    5D.

  • 2. Data: 2010-01-15 08:50:16
    Temat: Re: Zderzak tylny Corsa D wersja 3D i 5D
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > którego nie musiałbym nawet malować ale jest od wersji 3D a ja potrzebuję

    nie mam katalogu, na tzw. 'czuja' powinny być inne, najlepiej zadzwoń do
    dowolnego ASO na dział części i zapytaj,
    brat