  • 1. Data: 2009-02-12 07:48:01
    Temat: WiFi, a zdalny monitoring.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie bardzo wiem, na której grupie zapytać, a sprawa dla mnie pilna.
    Jest budynek z siecią WiFi.
    Nie sprawdzałem jeszcze parametrów i rodzaju sieci, ale laptopem da sie łączyć z
    internetem.
    Potrzebujemy tam zrobić monitoring stawiając jakąś kamerkę z WiFi tak, żeby był
    zdalny podgląd pomieszczenia z innej lokalizacji.

    Pecet to grupa sprzętowa i o sprzet pytam: jaką kamerkę możecie polecic.
    Nie chodzi o rozbudowane rozwiązania składające się z kilku elementów, tylko o jakieś
    jedno niewielkie pudełko z antenką i szkiełkiem (+ kabelek do zasilania).
    THX

  • 2. Data: 2009-02-12 18:44:00
    Temat: Re: WiFi, a zdalny monitoring.
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie chodzi o rozbudowane rozwiązania składające się z kilku elementów,
    > tylko o jakieś jedno niewielkie pudełko z antenką i szkiełkiem (+ kabelek

    Napiz cos wiecej, moze kwote jaka jestes w stanie przeznaczyc na te kamere,
    czy ma byc obrotowa, jakie bedzie swiatlo w obiekcie monitorowanym, czy ma
    miec mozliwosc nagrywania rowniez dzwieku, czy ma miec detektor ruchu....

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-02-12 21:26:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > elementów, tylko o jakieś jedno niewielkie pudełko z antenką i
    > szkiełkiem (+ kabelek do zasilania). THX

    http://www.dipol.com.pl/monitoring_ip_kamery.htm
    http://monitoruj.pl/cctv/82-kamera_kopulkowa_sterowa
    na_opti-pt.html

  • 4. Data: 2009-02-12 22:43:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie musi być obrotowa (komendami);
    Światło jak w pomieszczeniu na pobyt ludzi, choć z drugiej strony podczerwień w nocy
    by się przydała, wystarczy cz.b.;
    Dźwięk niewskazany;
    Detektor niepotrzebny, podgląd on-line przez sieć;
    JaC

    -----