  • 11. Data: 2021-01-20 17:35:33
    Temat: Re: Trzeźwy i KULIG
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2021 o 09:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie, nie był.
    > Od lat widzę, że wszelkiej maści projektanci to jacyś bezmyślni debile.
    > Nie ustawia się przeszkód u podnóża górki!

    Wiesz. To jest jedno wielkie podnóże górki. Park. A w nim drzewa,
    śmietniki, latarnie, płotki, łaski... Zresztą za zjazd do saneczkarstwa
    robi może kilka dni w roku. Na dodatek obok jest prawdziwa górka. Pewnie
    zamknięta...

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-01-20 17:41:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2021 o 10:32, viktorius pisze:

    > Kiedyś ciągało się traktorem, prędkości w sam raz. Samochodem łatwo
    > puścić wodze fantazji, lekkie dociśnięcie gazu i robi się 40km/h, a to
    > już nie jest bezpieczne nawet na prostej, nie mówiąc już o zakrętach.

    Takie coś tu zostawię - zawsze zazdrościłem a i muza niezła:

    https://www.youtube.com/watch?v=xan5lTO8FHo

    Rowery, motocykle, samochody wszyscy się bawią. Trzynaście lat - ciekawe
    czy wszyscy jeszcze żyją;)

    --
    Shrek