  • 11. Data: 2014-06-30 12:12:21
    Temat: Re: Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej, wczoraj 19-latka pod Warszawą
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-06-2014 11:46, WOJO pisze:
    > To od jakiego wieku kobieta jest kobietą? :)

    Z każdym pokoleniem coraz później się nimi stają (mentalnie).
    Nastolatki (czyli do 19 r.ż.), to wiadomo.
    Później idą np. na studia. I o ile pierwszo-, drugoroczniaczki w 2006 r.
    były w miarę "wyrobione", ułożone (poukładane w głowie), to dziewczyny,
    które szły na studia w ostatnich 3 latach mają we "łbie kiełbie"
    (postępujący wpływ zachodniego wzorca?).
    Na dzień dzisiejszy powiedziałbym, że najwcześniej 3 rok, czyli zwykle
    pierwsza praca dyplomowa, ergo: 22 lata.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-06-30 12:33:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    > cięższy czterokrotnie, jednak po dwóch latach "machania żelastwem" min. 6
    > x w tygodniu,

    kruca bomba, a kiedy ksiazke ostatnio czytales? Bo od machania to znajomosc
    i rozumienie statystyki wzrasta raczej slabo.

    b.

  • 13. Data: 2014-06-30 12:34:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    ZakonSpirowany <x...@g...com> wrote:

    > W dupie, to zdaje się, że chciałbyś, aby cipo robili dobrze Murzyni.
    > Ale pod zły adres piszesz.
    > *plonk*

    Plonk jako odgłos wydawany przez kroczka który zgubił swoją frotkę :D

    http://motogof.tumblr.com/

  • 14. Data: 2014-06-30 12:50:19
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-06-2014 12:33, Budyń pisze:
    > kruca bomba, a kiedy ksiazke ostatnio czytales?

    Co prawda nie czytałem, a słuchałem, ale jakoś 2 tygodnie temu.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2014-07-01 08:16:01
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 czerwca 2014 12:50:19 UTC+2 użytkownik ZakonSpirowany
    napisał:

    > Co prawda nie czytałem, a słuchałem, ale jakoś 2 tygodnie temu.
    >

    > --
    >
    > ?(??_?)? ? ???

    Ale jesteś fajny. A jak machasz żelastwem, to Ci frotka nie spada?
    A próbowałeś machać żelastwem i jeździć na nartach jednocześnie? W obu dziedzinach
    jesteś mistrzem, to może by Ci coś ciekawego z tego wyszło...

  • 16. Data: 2014-07-01 11:53:33
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-07-2014 08:16, ursyn pisze:
    > Ale jesteś fajny. A jak machasz żelastwem, to Ci frotka nie spada?
    > A próbowałeś machać żelastwem i jeździć na nartach jednocześnie? W obu dziedzinach
    jesteś mistrzem, to może by Ci coś ciekawego z tego wyszło...

    http://www.german.com.pl/allegro/mnbd/images/gorax_0
    1.gif

    --

  • 17. Data: 2014-07-02 08:53:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    jesteś mistrzem, to może by Ci coś ciekawego z tego wyszło...

    > http://www.german.com.pl/allegro/mnbd/images/gorax_0
    1.gif

    Używacie z kolegami jak jeździcie bez siodełek?

    http://motogof.tumblr.com/