  • 1. Data: 2022-09-18 19:24:10
    Temat: [Twizy] Ładowarka zepsuła się
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Zepsuł mi się moduł ładowania w Twizy :-)

    Samochód jeździ, ale nie ładuje baterii.

    Jeszcze 31km zasięgu mam :-) Do specjalistycznego warsztatu 28km.

    Obstawiajcie :-)

  • 2. Data: 2022-09-18 23:04:05
    Temat: Re: [Twizy] Ładowarka zepsuła się
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 18.09.2022 o 19:24, ii pisze:
    > Zepsuł mi się moduł ładowania w Twizy :-)
    >
    > Samochód jeździ, ale nie ładuje baterii.
    >
    > Jeszcze 31km zasięgu mam :-) Do specjalistycznego warsztatu 28km.
    >
    > Obstawiajcie :-)

    Do rowerowego podjedź. Znają się teraz na rowerach elektrycznych to Ci
    naprawią.

    --
    MN

  • 3. Data: 2022-09-19 01:16:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.09.2022 o 23:04, Marcin N pisze:

    > Do rowerowego podjedź. Znają się teraz na rowerach elektrycznych to Ci
    > naprawią.

    A nie lepiej do mięsnego? Teraz mięso sztuczne to jak się zepsuje to
    można je naprawić, więc mają narzędzia itp itd.

  • 4. Data: 2022-09-19 07:52:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 19.09.2022 o 01:16, ii pisze:

    > A nie lepiej do mięsnego? Teraz mięso sztuczne to jak się zepsuje to
    > można je naprawić, więc mają narzędzia itp itd.

    Jak masz bliżej niż do rowerowego, to bym się nie zastanawiał nawet.

    --
    MN

  • 5. Data: 2022-09-19 10:34:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Sep 2022 19:24:10 +0200, ii wrote:
    > Zepsuł mi się moduł ładowania w Twizy :-)
    >
    > Samochód jeździ, ale nie ładuje baterii.
    >
    > Jeszcze 31km zasięgu mam :-) Do specjalistycznego warsztatu 28km.
    >
    > Obstawiajcie :-)

    A radzilismy:
    -na elekryki za wczesnie,
    -nie kupuje sie samochodow na litere F