  • 1. Data: 2022-09-18 20:22:05
    Temat: w rocznicę napaści 17 września
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bym się zabił

    uważajcie na drodze

    https://www.youtube.com/watch?v=cmwOe81cAgM

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2022-09-18 22:09:34
    Temat: Re: w rocznicę napaści 17 września
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.09.2022 o 20:22, PiteR pisze:
    > bym się zabił
    >
    > uważajcie na drodze
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=cmwOe81cAgM

    Tak ... na mojej wsi drogę przebudowują. Zdjęli asfalt, zdjęli chodnik,
    rów w tym miejscu zrobili. Został jeden pas asfaltu, brak pobocza, ruch
    wahadłowy ze światłami. Nie ma którędy chodzić. Biegłem se tamtędy kilka
    dni temu. Najpierw zaczynając od zielonego, pobiegłem sobie kawałek
    chodnikiem, potem chodnik się skończył, jakaś belka na ukos leży i tyle.
    Trzeba było asfaltem poruszać się. No to biegnę po tym asfalcie z
    lampkami. Jak z naprzeciwka samochód nadjechał to chcąc mu nieba uchylić
    chciałem sobie na trawkę zboczyć i się tak potknąłem, że wprost pod ten
    nadjeżdżający samochód wyj..m się. Gościu zatrzymał się 30cm ode mnie.
    Rzucił "mało co pana nie przejechałem, naprawdę blisko było". Na co ja
    "no tak". I tyle. Nie było sensu ani właściwie powodu eskalować tego.
    Pobiegłem dalej, on sobie pojechał dalej.

    Ale zacząłem zastanawiać się jak to właściwie jest. Bo jakoś muszę
    chodzić przez tę wieś. Gdzieniegdzie przy takich robotach drogowych
    można spotkać znak "ciąg pieszy", ale oczywiście nie u mnie. Drążąc
    temat doszedłem do takiego nieprawnego pojęcia jak ciąg "pieszo-jezdny".
    Nawet chyba link do materiału na temat tych ciągów wziąłem z archiwów
    tej grupy, sprzed lat kilku. Aczkolwiek chyba jednak średnio pasującego
    do tej sytuacji bo dotyczącego albo obszarów zamieszkania albo placów.
    Zresztą nie ma większego znaczenia, jakby mnie przejechał to nic by mi
    już nie pomogło i pewnie nikt by nawet nie zwrócił uwagi na to, że jakoś
    lepiej powinien być tam zorganizowany ten ruch pieszy i samochodowym. A
    może się mylę. Wczoraj pociągiem jechałem i kobieta gadała jak w
    tramwaju poszła do motorniczego bilet kupić :-) Coś jak te moje przygody
    jak pierwszy raz robiłem "pro eko". A dzisiaj kabaret o nadgorliwym
    konduktorze, który chciał komuś mandat zasadzić że nie kupił biletu
    zaraz po wejściu. Wypisz, wymaluj to co wtedy było. :-) Czyli ludzie
    mają te same problemy.

  • 3. Data: 2022-11-03 14:37:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2022-09-18 o 20:22, PiteR pisze:
    > bym się zabił
    >
    > uważajcie na drodze
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=cmwOe81cAgM

    Sądzę po utworze, że bardzo blisko było. Coś nawywijał?

  • 4. Data: 2022-11-03 19:50:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tk0g6f$9333$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sirapacz pisze tak:

    > Sądzę po utworze, że bardzo blisko było. Coś nawywijał?

    tu podobny przypadek, aż nie chcę pamiętać

    https://www.youtube.com/watch?v=wYQ8FFJfS6A
    https://www.youtube.com/watch?v=ekS5aOyWBnc
    https://youtu.be/ls9zror1oN0?t=70

    https://www.youtube.com/watch?v=21HOjkYFQ_s

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2022-11-03 20:41:11
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > tu podobny przypadek, aż nie chcę pamiętać

    Rozbiłem się tak raz. Na wisłostradzie zdjąłem bokiem(!) kosz betonowy z
    przystanku autobusowego. Jak to zrobiłem to nie wiem, ale kosz wszedł na
    środku przednich drzwi. Na szczeście nikogo nie było na przystanku - 1
    czy 2 w nocy.

    Jeżdżę inaczej po tym zdarzeniu gdy jestem zmęczony.