  • 191. Data: 2013-06-23 19:11:08
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:kq6kme$hmn$1@mx1.internetia.pl...

    > Ty na trzeźwo byś się oddalił z miejsca takiego wypadku?

    A mało kierowców ucieka z miejsca wypadków?
    Pijanych i trzeźwych.

  • 192. Data: 2013-06-23 19:15:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 19:17:18 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Posiadasz alter-ego, czy nie rozumiesz pojęcia OC w życiu prywatnym?
    > Choć w twoim przypadku pasują obie możliwości na raz.

    policz sobie znaki cytowania i sprawdź. Ale nie spodziewam się, że umiesz
    liczyć do trzech. A już na pewno nie przyznasz się do błędu.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2013-06-23 19:16:01
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 19:11, Tomek pisze:

    > A mało kierowców ucieka z miejsca wypadków?
    > Pijanych i trzeźwych.

    No i co w związku z tym?

  • 194. Data: 2013-06-23 19:16:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 19:17:54 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > i to co?

    nico. Idź poskarż się Pani przedszkolance

  • 195. Data: 2013-06-23 19:17:18
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

  • 196. Data: 2013-06-23 19:17:54
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

  • 197. Data: 2013-06-23 19:20:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 19:25:03 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Przecież to ty masz ciągle z czymś problem, a szczególnie z alkoholem.

    ja? nie. To Ty o nim ciągle piszesz

  • 198. Data: 2013-06-23 19:24:23
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 19:15, masti pisze:

    > policz sobie znaki cytowania i sprawdź. Ale nie spodziewam się, że umiesz
    > liczyć do trzech. A już na pewno nie przyznasz się do błędu.

    Pisałem 2 odpowiedzi, na jednej wywalił się czytnik i stąd zamieszanie.

  • 199. Data: 2013-06-23 19:25:03
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

  • 200. Data: 2013-06-23 19:25:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 19:28:23 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Skoro piszesz jak po użyciu, to czemu się dziwisz że ci współczuję?

    nie odpowiadam za twoje urojenia. Ale skoro uważasz, że masz rację to
    potrafisz to szybko udowodnić. Czyż nie?