  • 11. Data: 2013-03-20 20:38:50
    Temat: Re: UFG mają mnie... brak OC
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 3/18/2013 8:32 PM, Konfabulator wrote:

    > Oczywiście można nie opłacić OC, przywalić w kogoś/coś, dostać za to
    > rachunek i go nie zapłacić. Można. Tylko ma to pewne konsekwencje, jak
    > konieczność życia potem cały czas w szarej strefie lub ucieczka z
    > kraju, bo każda legalna działalność czy praca skończy się częstymi
    > wizytami komornika. Jak ktoś lubi całe życie dostawać wezwania i mieć
    > kumpla komornika to czemu nie. Jest już sporo takich kredytobiorców co
    > tak żyją i podobno nie narzekają. Powodzenia!

    nie logika jest inna...
    "nie zapłacić OC" (koniec logiki)

    jak w coś się przywali to się zapłaci rachunek i tyle, gdzie problem ?
    w pl też mam pieniądze i komornik niestety ma do nich prostą drogę

  • 12. Data: 2013-03-20 20:49:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Mar 2013 20:38:50 +0100 osobnik zwany _Michał
    napisał:

    > nie logika jest inna...
    > "nie zapłacić OC" (koniec logiki)
    >
    > jak w coś się przywali to się zapłaci rachunek i tyle, gdzie problem ? w
    > pl też mam pieniądze i komornik niestety ma do nich prostą drogę

    się zapłaci jak się ma z czego. OC nie chroni tylko Ciebie. OC chroni
    tych, którzy zostaną trafieni przez gołodupców i kombinatorów

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?