  • Data: 2010-01-26 17:46:24
    Temat: UKE zepsuło mi pocztę głosową
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    TP razem z Centertelem wprowadziły bardzo przydatną dla mnie usługę:
    poczta głosowa tp sms. Działało to w ten sposób, że z poczty głosowej
    komórki można było się dostać do powiązanej poczty głosowej numeru
    stacjonarnego i odwrotnie.

    Niestety, kilka dni temu usługa została wyłączona. Złożyłem reklamację.
    Dziś zadzwonił błękitny konsultant i poinformował, że UKE wymogło na TP
    zaprzestanie świadczenia tej usługi ze względu na... dyskryminację
    innych operatorów komórkowych - z usługi mogli korzystać tylko
    użytkownicy Orange. Od teraz mogę jedynie dostawać SMSy o pozostawionej
    wiadomości, ale nie mogę tejże wiadomości odsłuchać z darmowej poczty
    komórkowej (cóż, dobre i to).

    Nie rozumiem działań UKE (o ile to prawda) i TP. W jakim celu pozbawia
    się sporej rzeszy klientów przydatnej usługi tylko dlatego, że jest
    dostępna tylko dla jednej sieci komórkowej? Jeżeli dajmy na to Netia
    podpisałaby podobną umowę tylko z Play/Plusem/Erą to też byłoby to
    działanie "nielegalne"? Przecież usługa abonamentu stacjonarnego jako
    taka to część "detalu TP", który to "detal" może porozumieć się z kim
    chce w celu świadczenia ciekawych usług? Dlaczego klient Orange nie może
    korzystać w żadnym stopniu z usług "konwergentnych" w ramach grupy TP?

    Gdzie jest dziura w moim rozumowaniu?

    Marek