  • 11. Data: 2015-12-28 17:55:54
    Temat: Re: USB w PC
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-28 11:48, Trybun wrote:
    > Tak w ogóle to dlaczego na tylnym panelu komputera mogą ustawić wejścia
    > usb w pionowym ustawieniu a na frontowym to już tylko w poziomym?

    Ponieważ znalazł by się natchmiast Trybun2 który by narzekał że ustawili
    mu pionowo i kubek spada z pendrive.

    Kup sobie przedłużacz 50cm.

  • 12. Data: 2015-12-28 19:23:45
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Sebastian Biały
    naskrobał(a):

    > który by narzekał że ustawili
    > mu pionowo i kubek spada z pendrive.

    Do kubka z kawą to jest napęd CD/DVD/BD
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed

  • 13. Data: 2015-12-28 19:33:58
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-28 o 10:14, robot pisze:

    > Dobre.

    Coś tak słyszałem mętnie-smętnie, że gdy tylko w kompach pojawił się
    port USB, to jacyś ludkowie, a w dodatku Polacy (sic!) wysłali do urzędu
    standaryzacyjnego (gdzieś-tam) propozycję, aby wdrożono nieco inny wtyk,
    bodajże o kształcie "L". Dzięki temu od razu widać byłoby jak obrócić
    wtyczkę, aby pasowała. Ale pomysł został olany, zapewne dlatego, że
    uznano, iż najważniejsza jest wsteczna wtyczkozgodność

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 14. Data: 2015-12-29 01:17:07
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-28 o 11:47, Trybun pisze:

    > Nie chcę, ale może jednak można to zrobić.?
    > No tak, ale taki hub to bym musiał dopiero kupić,..

    No tak, to może Cię... zmęczyć ;)
    Zerknij na takiego huba:
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5367191938&reco
    _id=0accd49e-adc0-11e5-980c-02acb1a4884a&ars_rule_id
    =201
    - cena 19,99 + 7 za przesyłkę.
    Większość hubów ma wyjścia na jednej listwie, blisko siebie, co
    powoduje, że czasem nie da się wykorzystywać sąsiednich wyjść, jeśli
    wtykasz jakąś grubszą sprawę. Ten ma wszystkie 4 gniazda "na ogonkach",
    i nic nie będzie kolidować. Ze zdjęcia trudno wywnioskować, czy ma ową
    diodę, której "niewłaściwe położenie" tak Ciebie denerwuje ;)

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 15. Data: 2015-12-29 12:04:37
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 28 Dec 2015 17:55:54 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n5rpk7$gln$1@node1.news.atman.pl>
    od Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> :

    >Ponieważ znalazł by się natchmiast Trybun2 który by narzekał że ustawili
    >mu pionowo i kubek spada z pendrive.
    >
    >Kup sobie przedłużacz 50cm.

    Wpadł mi do głowy pomysł na rozwiązanie problemu, trzeba ten komputer
    ustawić do góry nogami, nakryć wyciętym dywanikiem i postawić
    kwiatek(maskowanie brzydoty dołu obudowy), dodatkowo zrewersować napęd
    CD, bo płytki trudno będzie wkładać, a kubki z napojami będą wypadać.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 16. Data: 2015-12-29 12:15:59
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-29 o 01:17, JaNus pisze:

> [...]
    > ogonkach", i nic nie będzie kolidować. Ze zdjęcia trudno wywnioskować,
    > czy ma ową diodę, której "niewłaściwe położenie" tak Ciebie denerwuje ;)

    Dzięki za info, ale mi nie o huba/y chodzi.

  • 17. Data: 2015-12-29 13:23:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w
    wiadomości news:usp48bdr63ojpnigratl9h2v6ri2l18snn@4ax.com...
    > --
    > Całujmy wszyscy dupę Henryka.

    pojebało cię?

    --
    marfi

  • 18. Data: 2015-12-29 14:05:56
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 28/12/2015 18:33, JaNus wrote:

> [...]
    > wtyczkę, aby pasowała. Ale pomysł został olany, zapewne dlatego, że
    > uznano, iż najważniejsza jest wsteczna wtyczkozgodność

    IMO wyszło jak z "mercedesami na Placu Czerwonym". ;D
    http://www.polskieradio.pl/23/267/Artykul/828881,Pol
    skie-dwustronne-USB-nagrodzone-w-Genewie

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 19. Data: 2015-12-29 15:10:27
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 29 Dec 2015 13:23:20 +0100
    doszła do mnie wiadomość <56827b3f$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    od "marfi" <marfi @bb.onet.pl> :
    >Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w
    >wiadomości news:usp48bdr63ojpnigratl9h2v6ri2l18snn@4ax.com...
    >
    >pojebało cię?

    Dużo ludzi całuje i sobie chwali, w oryginale całujemy w dupę Hanka:
    http://www.jhuger.com/kissing-hanks-ass
    W przekładzie z Racjonalisty Henryka:
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."

  • 20. Data: 2015-12-29 15:11:43
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Tue, 29 Dec 2015 13:05:56 +0000, Michal Lukasik wrote:

    > IMO wyszło jak z "mercedesami na Placu Czerwonym". ;D
    > http://www.polskieradio.pl/23/267/Artykul/828881,Pol
    skie-dwustronne-USB-nagrodzone-w-Genewie

    A swoją drogą dobry pomysł przepadł w czeluściach internetów...i tyle go
    widzieli.

    --
    howgh
    szemrany