  • 11. Data: 2023-01-06 09:33:36
    Temat: Re: USB3 vs USB2
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 05.01.2023 o 19:09, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 5 Jan 2023 16:11:31 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <tp6pb6$1k7v$1@gioia.aioe.org>
    > od trybun <M...@j...cb> :

    > To akurat nie musi być wina portu, może to być wina kabla, był w
    > komplecie z telefonem?

    Wszystko wskazuje że jednak na winę (?) portu. Wystarcza wyciągnąć
    wtyczkę z usb3 i przełożyć do usb2 i wszystko gra. Tak, używam kabla
    który był dołączony do telefonu USB-USBc

  • 12. Data: 2023-01-06 09:34:11
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 05.01.2023 o 20:38, PiteR pisze:
> [...]
    > Właśnie sprawdziłem, że łączy się w trybie 2.0 z kompem.
    >

    > Device Name : SAMSUNG_Android
    > Power : 500 mA
    > USB Version : 2.00
    > Friendly Name : Galaxy A30
    > Device Type : Unknown
    > Connected : Yes
    > Safe To Unplug : Yes
    > Disabled : No
    > USB Hub : No
    > Drive Letter :
    > Capabilities : Removable, UniqueID, SurpriseRemovalOK
    > Created Date : 2023 01 05 Thu 19:22:51
    > Last Plug/Unplug Date: 2022 12 19 Mon 06:29:10

    Nie bardzo rozumiem o co chodzi, bo chyba aby się łączyć w trybie "c" to
    trzeba mieć odpowiedni sprzęt, czyżbyś sugerował że takie połączenie
    można symulować programowo?

  • 13. Data: 2023-01-06 11:31:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2023 09:33:36 +0100, trybun napisał(a):

    > Wszystko wskazuje że jednak na winę (?) portu. Wystarcza wyciągnąć
    > wtyczkę z usb3 i przełożyć do usb2 i wszystko gra. Tak, używam kabla
    > który był dołączony do telefonu USB-USBc

    A czy USB3 jest na tym samym kontrolerze, co USB2?
    Czy nic się nie świeci w Managerze urządzeń?
    Sterowniki prawidłowe?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2023-01-06 11:34:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2023 09:34:11 +0100, trybun napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem o co chodzi, bo chyba aby się łączyć w trybie "c" to
    > trzeba mieć odpowiedni sprzęt, czyżbyś sugerował że takie połączenie
    > można symulować programowo?

    Gnuazdo "C" to tylko opis sprzętu.
    Natomiast elektrycznie to może być np. USB3.0, USB3.1, USB3.2, jakaś wersja
    Thunderbolta itd.

    Przykładowy link:
    https://spidersweb.pl/2018/01/usb-c-problemy.html

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2023-01-06 12:57:39
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 6 Jan 2023 11:34:53 +0100
    doszła do mnie wiadomość <1...@4...net>
    od Adam <a...@p...onet.pl> :

    >Gnuazdo "C" to tylko opis sprzętu.
    >Natomiast elektrycznie to może być np. USB3.0, USB3.1, USB3.2, jakaś wersja
> [...]

    Autor wydzielił z siebie bzdet:
    "Wszystkie przewody USB-C oraz komputery obsługujące ten standard
    powinny wykorzystywać pełnię jego możliwości."

    No to w takim razie wszystkie przewody będą minimum po sto zeta.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 16. Data: 2023-01-06 13:27:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tp8me3$amn$3@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Nie bardzo rozumiem o co chodzi, bo chyba aby się łączyć w trybie
    > "c" to trzeba mieć odpowiedni sprzęt, czyżbyś sugerował że takie
    > połączenie można symulować programowo?

    ma nadzieje ze kabel usb c - usb c
    będzie miał wszystkie połączenia, żyły, będzie wypasiony, najbogatsza
    wersja bo na takie kable usb duzy - usb c to nie liczę.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 17. Data: 2023-01-06 14:36:51
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.01.2023 o 11:31, Adam pisze:

    > A czy USB3 jest na tym samym kontrolerze, co USB2?
    > Czy nic się nie świeci w Managerze urządzeń?
    > Sterowniki prawidłowe?

    Akurat ten komp jest teraz zajęty. Jak się zwolni to sprawdzę.

    Stery muszą być prawidłowe bo pod USB2 nie ma problemu z obsługą.

  • 18. Data: 2023-01-06 14:37:13
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.01.2023 o 11:34, Adam pisze:

    > Gnuazdo "C" to tylko opis sprzętu.
    > Natomiast elektrycznie to może być np. USB3.0, USB3.1, USB3.2, jakaś wersja
> [...]

    No, była mowa o "najlepiej podłączyć usb c - usb c" i do tego się
    odniosłem.

  • 19. Data: 2023-01-06 14:37:26
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.01.2023 o 13:27, PiteR pisze:
    > in <news:tp8me3$amn$3@gioia.aioe.org>

    > ma nadzieje ze kabel usb c - usb c
    > będzie miał wszystkie połączenia, żyły, będzie wypasiony, najbogatsza
    > wersja bo na takie kable usb duzy - usb c to nie liczę.

    Być może, jednak dla mnie to bez znaczenia bo komp i tak nie ma gniazd
    usb c.

  • 20. Data: 2023-01-06 15:43:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tp8mbn$amn$1@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Że upatrujesz winy w telefonie.  Przy podłączeniu przez USB2 można
    > stawać na uszach i wiązać ósemki na dodatek.

    to sobie pokopiuj pliki na karcie na pamieci, pozakładaj nowe foldery
    pozmieniaj nazwy, to zobaczysz jaka to technika