  • 1. Data: 2010-01-23 10:09:23
    Temat: PCC-1 czy PCC-3?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Kto mi powie jakie dokumenty trzeba wypełnić przy zakupie samochodu?
    wyczytałem, że PCC-1 a na innej stronie że PCC-3, no i głupi jestem... help!

  • 2. Data: 2010-01-23 10:31:17
    Temat: Re: PCC-1 czy PCC-3?
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > Kto mi powie jakie dokumenty trzeba wypełnić przy zakupie samochodu?
    > wyczytałem, że PCC-1 a na innej stronie że PCC-3, no i głupi jestem...
    > help!

    PCC3 (kiedys bylo PCC1) i sprzedajacy sie nie musi podpisywac :-)
    A kwote na deklaracje lepiej wpisac na miejscu w urzedzie, bo lubia sie
    czepiac.

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 3. Data: 2010-01-23 11:33:38
    Od: venioo <v...@p...fm>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > Kto mi powie jakie dokumenty trzeba wypełnić przy zakupie samochodu?
    > wyczytałem, że PCC-1 a na innej stronie że PCC-3, no i głupi jestem...
    > help!

    kiedys bylo PCC-1 ale druk ten jest juz wycofany i zostal zastapiony
    przez PCC-3

    pzdr

    --
    venioo
    Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

  • 4. Data: 2010-01-23 18:11:48
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > kiedys bylo PCC-1 ale druk ten jest juz wycofany i zostal zastapiony przez
    > PCC-3

    dzięki!
    a orientuje się Ktoś ile teraz wynoszą opłaty przy zakupie samochodu?
    jakiś podatek, przerejestrowanie, coś jeszcze?

  • 5. Data: 2010-01-23 20:07:32
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 23 Sty, 18:11, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:

    > dzi ki!
    > a orientuje si Kto ile teraz wynosz op aty przy zakupie samochodu?
    > jaki podatek,

    2% od kwoty zakupu

    > przerejestrowanie

    Zalezy do tego czy zmieniasz tablice czy nie

    > co jeszcze?
    paliwo, naprawy, ubezpieczenia etc :) A powaznie - przypominam o tym
    ze OC przechodzi na Ciebie i jesli z niego nie zrezygnujesz (teraz lub
    pozniej, gdy sie konczy) to z defaultu sie przedluza

  • 6. Data: 2010-01-23 21:31:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zalezy do tego czy zmieniasz tablice czy nie

    zmieniam...

  • 7. Data: 2010-01-23 22:08:40
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 23 Sty, 21:31, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:

    > zmieniam...

    Ja ostatnio nie zmienialem tablic to placilem ponizej 100zl. Tablice
    kosztuja chyba 80zl.

  • 8. Data: 2010-01-23 22:09:39
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 23 Sty, 22:08, badzio <b...@g...com> wrote:

    > Ja ostatnio nie zmienialem tablic to placilem ponizej 100zl. Tablice
    > kosztuja chyba 80zl.

    O, jest:
    http://www.motofakty.pl/artykul/koszty_rejestracji_p
    ojazdu.html

    Co prawda artykul z 2005r ale wyglada mi na aktualny (przynajmniej w
    czesci dot. samochodow kupowanych w polsce, na imigrantach sie nie
    znam)

  • 9. Data: 2010-01-24 11:23:52
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy to prawda?
    "Samochody wyprodukowane po 1998 roku zaopatrzone sa w karte pojazdu, która
    jest niezbedna przy rejestracji. Wlasciciele samochodów nie posiadajacych
    tego dokumentu, np. aut starszych lub sprowadzonych z zagranicy bez karty
    pojazdu - zmuszeni sa do zaplacenia 500 zlotych za wyrobienie tego
    dokumentu"
    ja rok temu rejestrowalem auto i nie wymagali ode mnie zadnej karty pojazdu,
    do tego w dowodzie mam wpisane "karty nie wydano"

  • 10. Data: 2010-01-24 11:41:18
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Uzytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisal w
    wiadomosci news:hjh78h$t2h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > ja rok temu rejestrowalem auto i nie wymagali ode mnie zadnej karty
    > pojazdu, do tego w dowodzie mam wpisane "karty nie wydano"

    Ja mam samochód wyprodukowany w 1999 i zarejestrowane w kwietniu 1999 i nie
    mam karty pojazdu i nnikt jej ode mnie nie wymagal przy przerejestrowywaniu.
    Drugi samochód rejestrowany we wrzesniu 1999 i juz mam karte pojazdu.
    Wniosek z tego ze KP zostala wprowadzona pomiedzy tymi miesiacami.