  • 21. Data: 2010-02-25 21:48:17
    Temat: Re: Uprawnienia pojazdow ochrony
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 05:18:31 -0800 (PST), Jerry napisał(a):

> [...]
    > przynajmniej raz okradziona i jakoś patrol wtedy nie zdążył dojechać
    > mimo działającego alarmu :) ba, w święta znajomy został okradziony po
    > tym jak poinformował agencję ochrony, że wyjeżdża na 2 tygodnie.
    > wcześniej nigdy nie informował bo nie opuszczał domu na dłużej niż
    > kilka dni. teraz poczuł się w obowiązku zgłosić swoją nieobecność, aby
    > zwiększyć czujność :) no i zwiększył... patrol nie zastał
    > złodziejaszków, mimo że cała chata była wyczyszczona. zdaje się, że
    > procesuje się teraz z tą agencją, ale ukradzionych dokumentów nikt mu

    Ale czego się dziwisz? Przecież to albo sami ochroniarze albo ich funfle
    obrabiają.

    Mój znajomy wybudował dom i agencja ochrony sama przyjechała zaproponować
    swoje usługi. Podziękował. Od tego momentu co chwilę coś się działo - a to
    cegłówka wpadła w nocy przez okno, a to coś palącego wrzucone do ogródka, a
    to sprayem płot/brama wymazane.

    Potem ochroniarze znowu przyjechali z głupawym uśmieszkiem czy na pewno
    ochrona nie jest potrzebna i wręczyli świstek gdzie i co jak załatwić....

    No i ostatecznie żeby mieć spokój wykupił tą pseudoochronę i .........
    wszystko cacy od tego czasu. Z dnia na dzień spokój.

    A ogólnie po kilku latach wkurzył się na "polską mentalność" i zwiał z całą
    rodziną do Kanady, gdzie nikogo jego wyższe wykształcenie nie interesowało
    tak jak w PL ale za grosze, a tam założył sobie firmę i żyje spokojnie.....

  • 22. Data: 2010-02-26 16:57:52
    Od: Jerry <j...@g...com>

> [...]
    > tak jak w PL ale za grosze, a tam założył sobie firmę i żyje spokojnie.....

    No właśnie nie dziwię się :) Kanada to dobry wybór tylko internet
    cholernie drogi :) Ale jak ten kraj mnie wk...wi do reszty to tam
    właśnie chcę wyjechać.

  • 23. Data: 2010-02-26 19:08:52
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 07:57:52 -0800 (PST), Jerry napisał(a):

    > No właśnie nie dziwię się :) Kanada to dobry wybór tylko internet
    > cholernie drogi :) Ale jak ten kraj mnie wk...wi do reszty to tam
    > właśnie chcę wyjechać.

    Rozważał kilka krajów ale do Kanady był najprostszy i najbardziej klarowny
    proces imigracyjny, który można krótko scharakteryzować jako must have:
    -język
    -kasa
    -zdrowie