  • 1. Data: 2010-02-24 08:10:34
    Temat: Uprawnienia pojazdow ochrony
    Od: amos <g...@g...com>

    Witajcie!
    Z pewnoscia nie raz zdarzylo się Wam widziec samochody roznej masci
    firm ochroniarskich jezdzace po chodnikach, czy wjezdzajace w miejsca,
    w ktore normalne pojazdy nie wjezdzaja.
    Czy takie auta maja prawnie zagawarntowane jakies specjalne
    przywileje?

    --
    Amos

  • 2. Data: 2010-02-24 08:20:44
    Temat: Re: Uprawnienia pojazdow ochrony
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 24 Lut, 08:10, amos <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > w ktore normalne pojazdy nie wjezdzaja.
    > Czy takie auta maja prawnie zagawarntowane jakies specjalne

    Nie, ale niestety przecietny czlowiek jak dostanie sluzbowe wdzianko,
    koguta i krotkofalowke to glupieje i uwaza sie za wladce calej
    okolicy. Sytuacja podobna jak z cieciami z marketow. Taki straznik czy
    policmajster to chociaz dzialaja na podstawie jakis ustaw (mniej lub
    bardziej sie ich trzymajac) a taki ochroniarzo-ciec dziala na
    podstawie wlasnej wyobrazni.

  • 3. Data: 2010-02-24 09:09:48
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

[...]

    Kiedyś było nawet głośno w TV bo patrol (ochrona) przyjechał na interwnecje
    do sklepu (parkując przed nim) a kiedy wrócili do auta za wycieraczką był
    mandat czy też klamra - nie pamiętam.
    W sumie to nie wiadomo skąd ich zdziwienie lub rozczarowanie. Parkować im
    nie wolo i już :-)
    Ja tam ich nie lubię więc dobrze im tak.
    Pzdr
    RK

  • 4. Data: 2010-02-24 09:14:37
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Rafał VFR" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedyś było nawet głośno w TV bo patrol (ochrona) przyjechał na
    > interwnecje do sklepu (parkując przed nim) a kiedy wrócili do auta za
    > wycieraczką był mandat czy też klamra - nie pamiętam.

    Klamra za wycieraczką? Ciekawe ;-)

  • 5. Data: 2010-02-24 09:24:37
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Czy takie auta maja prawnie zagawarntowane jakies
    > specjalne
    > przywileje?

    Nie, ale im wydaje się że mają ;-))

  • 6. Data: 2010-02-24 09:38:22
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > nie wolo i już :-)
    > Ja tam ich nie lubię więc dobrze im tak.
    Z pojazdami uprzywilejowanymi w ogóle nie jest tak prosto. Każdy z nich ma
    indywidualną dokumentację (pozwolenie, atest czy cuś) stwierdzające że jest
    on pojazdem uprzywilejowanym. Takie bumagi wydaje MSWiA i w związku z tym np
    w policji czy pogotowiu nie jest to kwiestia założenia kogutów czy
    przełożenia ich z jednego radiopwozu do drugiego. Nie wiem jak z pojazdami
    wojska, ale wojsko ogólnie podlega odrębnym regulacjom. U mnie w mieście np
    straż miejska ma koguty żółte, czyli jak dla pojazdu wykonującego jakieś
    roboty na drodze.
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2010-02-24 09:48:14
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <K...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hm2n5d$ni9> > wycieraczką był

    mandat czy też klamra - nie pamiętam.

    > Klamra za wycieraczką? Ciekawe ;-)

    Bo ogólnie ciekawe życie, jest:)

  • 8. Data: 2010-02-24 10:53:53
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    amos pisze:
> [...]
    > w ktore normalne pojazdy nie wjezdzaja.
    > Czy takie auta maja prawnie zagawarntowane jakies specjalne

    zwykle tacy pracownicy to ludzie którzy nie znaleźli żadnego innego
    zajęcia, ciężko od nich wymagać myślenia, to prości ludzie kierujący się
    podstawowymi instynktami. (oczywiście nie wszyscy ale teraz piszemy o
    takich) jednie gorsi są od nich chyba tylko strażnicy miejscy bo nawet
    do ochrony ich nie chcieli ;D

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-02-24 11:04:45
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    > Klamra za wycieraczką? Ciekawe ;-)

    Taka klamra uniemożliwia jazdę w deszczu :-)
    A tak serio źle mi się napisało ...
    RK

  • 10. Data: 2010-02-24 12:31:20
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Lut, 09:24, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

    > Nie, ale im wydaje się że mają ;-))

    Tak tez mi sie wydawalo.
    Na drodze, ktora chodze codzien na przeciwko kantoru wciaz prakuja w
    miejscu, w ktorym nie wolno.

    Zastanawiam sie, dlaczego straz miejska, ktora chodzi tamtedy zupelnie
    na to nie reaguje.
    Domyslam sie tez, ze zgloszenie by olali.

    Od razu powiem, ze zglaszac nie mam zamiaru, szkodliwosc niewielka, bo
    mowimy o duzym placu, na ktorym parkuja takze inne auta, ktore zrobily
    sobie alternatywny park and ride. Mowa o placu przed wejciem do metra.

    Miejsca do chodzenia dla pieszych jest naprawde wystarczajaco.

    --
    pozdrawiam
    amos