  • 31. Data: 2009-03-08 10:51:01
    Temat: Re: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomasz Potega" napisał :

    > 9600 GT nie jest demonem wydajności, by potrzebować całego gigabajta.
    > ba, można się nieźle naciąć - zamiast 512 MB szybkiej pamięci DDR3,
    > łatwo kupić kartę z - owszem - 1 GB, ale... starych DDR2.

    A jednak młody postawił na swoim - kupił 9600 GT z 1 GiB DDR3, ale niestety
    "Palikota", bo wobec tąpnięcia złotówki tylko na taką markę mu starczyło. Na
    razie się cieszy, że mu gry w pełnej rozdzielczości i detalach działają.
    Zobaczymy, czy do następnej Gwiazdki mu to wystarczy...
    BTW: Ktoś tu kiedyś wspominał, że po świętach ceny spadną?... ;->

    JoteR