  • 31. Data: 2020-10-08 15:38:00
    Temat: Re: Ustepowanie pieszym przed przejsciem
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w
    <news:5f7e03af$0$542$65785112@news.neostrada.pl>:

    > A zacytujesz w którym konkretnie miejscu pozbawia pieszego pierwszenstwa?

    Sam poszukać nie potrafisz, ale idiotyzmy wypisujesz.

    No dobrze, masz tu zaczyn:
    https://www.prawko-kwartnik.info/pierwszenstwo.html

    Poczytaj, zastanów się, i spierdalaj -- zabójco pieszych

    --
    'Tom N'

  • 32. Data: 2020-10-14 15:16:26
    Temat: Re: Ustepowanie pieszym przed przejsciem. Nie ma.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    zenia-sadow/ii-sa-bd-175-17-wyrok-wojewodzkiego-sadu
    -522427417

    > Jakiś czas temu syn prezesa PZU rozjechał na śmierć dwie nastolatki na rowerach.
    Jechały prawidłowo wlaczone oświetlenie bo ciemno było. Nie odszedł siedzieć nawet na
    15 minut. Syn znanego dziennikarza zabił w sportowym samochodzie innego człowieka.
    Też mu się udało ominąć karę. Wybitny syn PZPRu potrącił na przejściu kobietę.
    Chwilowo nic się nie dzieje. Potrącił na przejściu. POTRACIL NA PRZEJSCIU. PoTrAcIl
    Na PrZeJsCiU. Jak jeszcze mam to napiąć żeby inni dostrzegli że w Polsce kara
    zależy od przeszłości politycznej, układów, posiadanej kasy. W przypadku tej sprawy
    dużo by się można dowiedzieć jak by podaj kim była ta pani co zlozyla zażalenie. Może
    też jakąś święta krowa której w lokalnej społeczności wszyscy mają czapkowac.

    No wiesz, nie każdy ma jak ty SB-ecką przeszłość. Nie każdy może sobie
    pozwolić na bezkarne wymuszanie pierwszeństwa na pieszych i trąbienie na
    nich na przejściu.

  • 33. Data: 2020-10-14 19:37:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 14 października 2020 o 15:16:23 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > No wiesz, nie każdy ma jak ty SB-ecką przeszłość. Nie każdy może sobie
    > pozwolić na bezkarne wymuszanie pierwszeństwa na pieszych i trąbienie na
    Jaki jest koń każdy widzi. Tak samo z toba. Każdy widzi że dureń jesteś i niczym tego
    nie zmienisz. Nawet wodnym chlebem według twojego tajnego przepisu.

  • 34. Data: 2020-10-14 23:03:06
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 14.10.2020 o 19:37, Zenek Kapelinder napisał:

    > Jaki jest koń każdy widzi.

    Nie. Słyszałeś, że dzwonią, tylko nie wiesz, w którym kościele.
    A dzwonił u mnie w stopce ks. Chmielowski, więc szanuj księdza
    i nie przeinaczaj jego słów, bo to grzech. W Nowych Atenach napisał
    bowiem: "Koń jaki jest, każdy widzi". I z przecinkiem. Baranie wełniany.

    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 35. Data: 2020-10-14 23:21:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 14 października 2020 o 23:03:10 UTC+2 collie napisał(a):

> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    Pierdol się kundlu.

  • 36. Data: 2020-10-15 00:36:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Pierdol się kundlu.

    Tak twoja matka - prostytutka do ciebie mówiła, kiedy pragnąłeś "wodnego
    chleba" jako malutki bękart. Ponieważ biła cię przy tym po głowie łyżką
    wazową to też  został ci uraz na całe życie. Stąd też nie udało ci się
    nawet skończyć zawodówki, a ty miałeś ciągotki do pracy w SB. Nikt
    normalny tam nie pracował. Ale ty byłeś SB-kiem z zamiłowania, bo tylko
    znęcając się i poniżając innych ludzi mogłeś czuć się dowartościowanym.
    Ponieważ w życiu prywatnym jesteś nikim to na grupach próbujesz
    kontynuować swoją SB-ecką przeszłość.

  • 37. Data: 2020-10-15 02:09:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 października 2020 o 00:36:43 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > znęcając się i poniżając innych ludzi mogłeś czuć się dowartościowanym.
    > Ponieważ w życiu prywatnym jesteś nikim to na grupach próbujesz
    Dobrze. Rozwijasz się jak twoja siostra rolka srajtaśmy. Ojciec nikim matka nikim to
    cwel syn został uzyszkodnikiem.