    Subject: Re: Ustepowanie pieszym przed przejsciem. Nie ma.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 15 Oct 2020 00:36:41 +0200

    > Pierdol się kundlu.

    Tak twoja matka - prostytutka do ciebie mówiła, kiedy pragnąłeś "wodnego
    chleba" jako malutki bękart. Ponieważ biła cię przy tym po głowie łyżką
    wazową to też  został ci uraz na całe życie. Stąd też nie udało ci się
    nawet skończyć zawodówki, a ty miałeś ciągotki do pracy w SB. Nikt
    normalny tam nie pracował. Ale ty byłeś SB-kiem z zamiłowania, bo tylko
    znęcając się i poniżając innych ludzi mogłeś czuć się dowartościowanym.
    Ponieważ w życiu prywatnym jesteś nikim to na grupach próbujesz
    kontynuować swoją SB-ecką przeszłość.