  • 1. Data: 2010-03-03 11:56:44
    Temat: Usuwanie lakieru z plastikowego zderzaka - czym?
    Od: grupoczytacz <g...@g...com>

    Po bliskim i niezbyt przyjemnym spotkaniu ze zlodowaciałą bryłą śniegu
    kupiłem polakierowany zderzak.
    W związku z powyższym pytanie - czy istnieje jakiś chemiczny specyfik,
    dzięki któremu mógłbym usunąć ze zderzaka poprzedni lakier i wyczyścić
    go do "gołego" plastiku?

    Wszelkie sugestie, a szczególnie rozwiązania potwierdzone własnym
    doświadczeniem mile widziane.

    Pozdrowienia,
    grupoczytacz

  • 2. Data: 2010-03-03 12:04:18
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    grupoczytacz pisze:
    > Wszelkie sugestie, a szczególnie rozwiązania potwierdzone własnym
    > doświadczeniem mile widziane.

    Nie ma szans, trzeba było kupić zderzak nielakierowany teraz możesz
    jedynie zmatowić i przelakierować pod kolor auta.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-03-03 12:13:48
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Nie ma szans, trzeba było kupić zderzak nielakierowany teraz możesz
    > jedynie zmatowić i przelakierować pod kolor auta.

    Szansa generalnie jest, ale czasochłonna, pracochłonna i kasochłonna.
    Generalnie tak jak mówisz, zmatować i pomalować czarną bądź w innym odcieniu
    strukturką (chyba taki efekt chce osiągnąć).

    Pozdrawiam
    p.

  • 4. Data: 2010-03-03 21:18:00
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    grupoczytacz napisał(a):
> [...]
    > W związku z powyższym pytanie - czy istnieje jakiś chemiczny specyfik,
    > dzięki któremu mógłbym usunąć ze zderzaka poprzedni lakier i wyczyścić

    Po co chcesz to robić?

    Jeśli w oryginale miałeś nielakierowany zdeżak to nawet jak całkiem
    usuniesz farbę to nie będzie to ten sam wygląd.
    Jaśli chcesz przemalować to nie trzeba usuwać oryginalnej farby tylko
    odpowiednio przygotować.

    --
    M.

  • 5. Data: 2010-03-04 13:04:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 21:18:00 +0100, Shreek napisał(a):

    > Jeśli w oryginale miałeś nielakierowany zdeżak to nawet jak całkiem
    > usuniesz farbę to nie będzie to ten sam wygląd.

    Jak to jest, że niektórzy uparcie piszą po swojemu? Masz w temacie
    poprawną formę, dwa razy w cytowanym fragmencie... Serio, nie rozumiem.
    Wyjaśnij.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-03-04 20:39:49
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Borys Pogoreło napisał(a):

    > Jak to jest, że niektórzy uparcie piszą po swojemu? Masz w temacie
    > poprawną formę, dwa razy w cytowanym fragmencie... Serio, nie rozumiem.
    > Wyjaśnij.

    No tak faktycznie - ZDERZAK, ZDERZAK, ZDERZAK...

    Co to Twojego zrozumienia - hmm...
    Z pewnością złe nawyki mają jakąś swoją głęboką i skomplikowaną teorię
    psychologiczną, więc pewnie z tego powodu nie rozumiesz.

    Z drugiej strony, pewnie właśnie dla tego, że niektórzy pisali uparcie
    po swojemu utrwaliły się w ortografii wyjątki. :-)

    --
    M.

  • 7. Data: 2010-03-04 22:31:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Shreek pisze:

    > No tak faktycznie - ZDERZAK, ZDERZAK, ZDERZAK...

    Copy-Paste. To się nie liczy.
    100 razy, gęsim piórem. I bez jednego kleksa. I co najważniejsze - przed
    kamerą, z której filmik zobaczymy na youtube. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-03-05 19:47:48