  • 1. Data: 2009-04-07 10:26:00
    Temat: VAT od paliwa w całości
    Od: Magic <m...@w...pl>

    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,VAT-od-paliwa-odli
    czysz-nie-tylko-w-autach-z-kratka,wid,11013062,wiado
    mosc.html

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2009-04-07 11:02:53
    Temat: Re: VAT od paliwa w całości
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Magic pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,VAT-od-paliwa-odli
    czysz-nie-tylko-w-autach-z-kratka,wid,11013062,wiado
    mosc.html

    Hehe, nie na temat :)
    Ale, nawiązując do poprzednich maili z wyrokiem sądu w sprawie
    odliczania VAT od paliwa do motocykli wykorzystywanych słuzbowo,
    informuję ze moja ksiegowa nie uznała orzeczenia NSA w tej sprawie.
    Wystąpiłem wiec do US pisemnie i sprawa rozpatrywana przez Dyrektora
    Izby Skarbowej w DC.
    US w Nowym Dworze Maz. nie zajął sie ta sprawa i odesłał do wyzszej
    instancji.
    Jezeli kogos interesuje przyszłe orzeczenie US, to piszcie na maila :)

    Drutek

    --
    1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 3. Data: 2009-04-07 11:04:43
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Magic pisze:
> [...]
    odliczania VAT od paliwa do motocykli wykorzystywanych słuzbowo,
    informuję ze moja ksiegowa nie uznała orzeczenia NSA w tej sprawie.
    Wystąpiłem wiec do US pisemnie i sprawa bedzie rozpatrywana przez

  • 4. Data: 2009-04-07 11:57:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Magic pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,VAT-od-paliwa-odli
    czysz-nie-tylko-w-autach-z-kratka,wid,11013062,wiado
    mosc.html

    w PL nie ma prawa precedensu - książęta i księżne udzielne w US
    decydują, a nie jakiś tam wyrok sądowy, i to w dodatku: w Krakowie! :-P ;-)

    No chyba żeby się z tym do komisji Palikota udać i w efekcie powstały by
    ustawy...

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-04-07 12:52:15
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > informuję ze moja ksiegowa nie uznała orzeczenia NSA w tej sprawie.
    > Wystąpiłem wiec do US pisemnie i sprawa rozpatrywana przez Dyrektora Izby
    > Skarbowej w DC.

    to zmień księgową:) księgowy jest po to żeby tak kombinował żeby się
    wszystko dało odliczyć a nie żeby srał pod siebie i mówi tego nie i tamtego
    nie. Non stop słysze jak to super sięgowi mówią że bezpiecznie to odliczyć
    60% albo wcale co to znaczy bezpiecznie?
    Dzwoniłem do US i laska sama nie wiedziała czy można czy nie i skończyło się
    tak że powiedziała niech pan odlicza 100%, jak pan lubi walczyć. A że lubie
    to ide po całości 100% VAT od zakupu Vat od paliwa i jednorazowa amortyzacja

    Pozdrawiam
    Rafał - księgowy jak potrzeba:)

  • 6. Data: 2009-04-07 13:10:15
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski"

    > tak że powiedziała niech pan odlicza 100%, jak pan lubi walczyć. A że
    > lubie to ide po całości 100% VAT od zakupu Vat od paliwa i jednorazowa
    > amortyzacja

    tylko na to trzeba miec duuuuuuuzo czasu
    czekam na razie na rozmowe z izba w krakowie, zobaczymy co powiedza, zanim
    zloze pismo do us

    --
    ania

  • 7. Data: 2009-04-07 13:38:52
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    ania wrote:
    > Użytkownik "Rafał Tomaszewski"

    > tylko na to trzeba miec duuuuuuuzo czasu
    > czekam na razie na rozmowe z izba w krakowie, zobaczymy co powiedza,
    > zanim zloze pismo do us

    Zlozylem wniosek o zwrot vatu za paliwo podpierajac sie orzeczeniem US w
    Rzeszowie, ktore tu kiedys ktos wrzucil (bylo takze na kilku portalach
    podatkowych).
    Pazyjom-Uwidim.
    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300 Misiek

  • 8. Data: 2009-04-07 14:31:41
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    lesor pisze:

    > Zlozylem wniosek o zwrot vatu za paliwo podpierajac sie orzeczeniem US w
    > Rzeszowie, ktore tu kiedys ktos wrzucil (bylo takze na kilku portalach
    > podatkowych).
    > Pazyjom-Uwidim.

    może podeprzyj się interpretacją ogólną MF :)

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 9. Data: 2009-04-07 14:31:55
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2009-04-07 15:00:30
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote

    > czekam na razie na rozmowe z izba w krakowie, zobaczymy co powiedza, zanim
    > zloze pismo do us

    Daj znac co odpowiedza, bardzo jestem ciekaw co wymysla CK Urzedasy
    Krakowskie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)