  • 1. Data: 2009-04-07 10:43:47
    Temat: test
    Od: Arni <a...@n...spam>

    czy ktos tu widział ostatnio posty ze scigacza? ;)
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2009-04-07 10:51:57
    Temat: Re: test
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Arni napisał(a):
    > czy ktos tu widział ostatnio posty ze scigacza? ;)

    No dobra, podaj nr konta to sie zrzucimy na kilka litrow piwska.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 3. Data: 2009-04-07 11:13:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 07 Apr 2009 12:43:47 +0200, Arni napisał(a):

    > czy ktos tu widział ostatnio posty ze scigacza? ;)

    a jednak zadziałało :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 4. Data: 2009-04-07 11:20:53
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 13:13, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a jednak zadziałało :)

    Do czasu aż zmienią Msg-Id? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2009-04-07 11:28:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości news:grfap2$9s7$1@inews.gazeta.pl...
    > czy ktos tu widział ostatnio posty ze scigacza? ;)

    Potężna jest Twa moc.
    Dzięki.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 6. Data: 2009-04-07 11:33:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 07 Apr 2009 04:20:53 -0700, artur.zabronski napisał(a):

    > Do czasu aż zmienią Msg-Id? ;-)

    nie, to nie KF :)

  • 7. Data: 2009-04-07 11:46:12
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jasio pisze:

    > Potężna jest Twa moc.

    e tam, wiedzialem tylko gdzie napisac i wcale nie bylem pewien czy zadziała

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2009-04-07 11:58:09
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Arni pisze:

    > e tam, wiedzialem tylko gdzie napisac i wcale nie bylem pewien czy zadziała

    pl.news.admin wbrew pozorom dziala :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 9. Data: 2009-04-07 12:00:59
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Arni pisze:

    > e tam, wiedzialem tylko gdzie napisac i wcale nie bylem pewien czy zadziała

    dobra dobra, się tak nie mityguj...! ;-) jak to mówi młodzież: SZACUN! :-)

    Kefir: zmień se stopkie!

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-04-07 12:06:24
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 13:33, masti <g...@t...hell> wrote:

    > nie, to nie KF :)

    Nie no ja wiem o co chodzi :-) Tylko chyba ten patent opiera się na
    Msg-Id?

    --
    Artur