  • 1. Data: 2014-07-03 01:13:56
    Temat: VTX3D - warto kupic grafike tej firmy?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    R7 250x z VTX3D sa tansze niz R7 250
    firm typu Asus, Gigabyte, Sapphire, Msi.
    (chodzi mi o te z duzymi wiatrakami)

    Najtansza R7 250 - 300zl (MSI).
    Najtansza R7 250x - 280zl (VTX).
    MSI ma nieznacznie wiekszy wentyl (albo mi sie wydaje).

    Zalezy mi, zeby karta byla maksymalnie cicha w idlu.
    Warto wziac karte z firmy VTX?

  • 2. Data: 2014-07-03 19:56:02
    Temat: Re: VTX3D - warto kupic grafike tej firmy?
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 03/07/2014 00:13, jakson wrote:

    > R7 250x z VTX3D sa tansze niz R7 250
    > firm typu Asus, Gigabyte, Sapphire, Msi.
    > (chodzi mi o te z duzymi wiatrakami)

    > Zalezy mi, zeby karta byla maksymalnie cicha w idlu.
    > Warto wziac karte z firmy VTX?

    Osobiscie jestem bardzo zadowolony z Asus Direct CuII. Udalo mi sie
    wytrzasnac takowe GTX660 i ku mojemu zaskoczeniu nie trzeba bylo
    tuningowac wiatraka ani biosu. Karta w miare nieslyszalna "out of the
    box". Z Gigabyte mam troche gorsze wspomnienia - mialem R9_270 -
    wiatraki byly podlej jakosci, oryginalny bios trzeba bylo modyfikowac,
    ale wtedy nie dzialalo w UEFI, lub uzyc programu, inaczej inaczej
    szumialo bez wyraznego powodu przy 35'C.

    --
    Pozdr