  • 1. Data: 2014-06-26 13:56:07
    Temat: "Prawy klawisz myszy" w laptopie nie działa
    Od: s...@g...com

    Witam
    Zaczyna mi w moim laptopie Sony VGN-NW21SF
    szwankować prawy klawisz nad touchpadem.

    Da się coś z tym zrobić.
    Np. zamienić z innym klawiszem?

  • 2. Data: 2014-06-26 15:01:40
    Temat: Re: "Prawy klawisz myszy" w laptopie nie działa
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-06-26 13:56, s...@g...com pisze:
    > Witam
    > Zaczyna mi w moim laptopie Sony VGN-NW21SF
    > szwankować prawy klawisz nad touchpadem.
    >
    > Da się coś z tym zrobić.
    > Np. zamienić z innym klawiszem?

    Wybierz mysz dla leworęcznych i zamieni się z lewym klawiszem.

  • 3. Data: 2014-06-26 20:58:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 26.06.2014 13:56, s...@g...com pisze:
    > Witam
    > Zaczyna mi w moim laptopie Sony VGN-NW21SF
    > szwankować prawy klawisz nad touchpadem.
    >
    > Da się coś z tym zrobić.
    > Np. zamienić z innym klawiszem?

    jeśli pod nim jest "pstryczek elektryczek typu pchełka" i jest do niego
    jakikolwiek powietrzny dostęp, możesz spróbować wydmuchać go, za pomocą
    kompresora i igły do piłki. w moim kompie takie "czyszczenie" pomaga na
    pare miesięcy. niestety, nie jest to trwała naprawa. może też być
    niebezpieczna, więc najpierw dwa razy pomyśl, potem działaj

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-06-28 16:36:57
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    Taki miniprzełącznik daje się rozbierać. Po rozebraniu trzeba elementy
    dobrze oczyścić, zwilżyć oliwą do maszyn do szycia i złożyć. Pomoże na
    dłużej.