  • 1. Data: 2014-06-26 11:42:01
    Temat: kolejne wersje DDR a zysk?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Niech mnie ktoś oświeci. Jaki jest zysk ze sosowania kolejnych wersji DDR
    skoro wraz ze zwiększeniem taktowania np. dwa razy, dwa razy rosną timingi?
    Pytam w zwiazku z wiadomością o wypuszczeniu DDR4 o timingach 15x15x15x50?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-06-26 12:42:09
    Temat: Re: kolejne wersje DDR a zysk?
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to właśnie jest sukces donalda tuska, hanny gronkiewicz waltz i ich
    teleinformatyków...

  • 3. Data: 2014-06-26 17:29:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 26.06.2014 11:42, Jacek Maciejewski pisze:
> [...]
    > Pytam w zwiazku z wiadomością o wypuszczeniu DDR4 o timingach 15x15x15x50?

    ddr2->ddr3 niższy koszt produkcji
    być może z 4 też tak jest

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-06-26 17:30:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 26.06.2014 12:42, feldmarszałek tusk pisze:
    > to właśnie jest sukces donalda tuska, hanny gronkiewicz waltz i ich
    > teleinformatyków...
    przedstawisz na to jakieś dowody, czy ta wypowiedź stanie się dowodem
    braku jąder?

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-06-26 20:23:03
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    >to właśnie jest sukces donalda tuska, hanny gronkiewicz waltz i ich
    >teleinformatyków...

    Najkrócej jak można : SPIERDALAJ PÓŁGŁÓWKU :)

  • 6. Data: 2014-06-26 22:21:44
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    sukces goni sukces...

  • 7. Data: 2014-06-27 08:57:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 17:29:01 +0200, ToMasz napisał(a):

    > ddr2->ddr3 niższy koszt produkcji
    > być może z 4 też tak jest

    Ciekawostka :) Na oko ten sam stopień komplikacji, te same technologie.
    Tylko cena nie wiedzieć czemu wyższa z wersji na wersję :)

    --
    Jacek

  • 8. Data: 2014-06-29 05:06:17
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

> [...]
    > Pytam w zwiazku z wiadomością o wypuszczeniu DDR4 o timingach 15x15x15x50?

    PLANOWANE STARZENIE STANDARDÓW! ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2014-06-29 11:23:21
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 26/06/2014 10:42, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > Pytam w zwiazku z wiadomością o wypuszczeniu DDR4 o timingach 15x15x15x50?

    Nie zapominaj, że przy wyższym taktowaniu cykle są krótsze to i wyższe
    opóźnienia muszą być. Przy najtańszych modułach bilans wychodzi podbny,
    ale przy lepszych jest różnica i to zauważalna. Ponadto nowsze DDR
    pracują przy niższym napięciu co procentuje w laptopach i kartach
    graficznych (ich pobór prądu to nie tylko TDP GPU).
    Jest też dużo większa elestyczność przy podkręcaniu.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 10. Data: 2014-07-01 16:08:32
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.06.2014 08:57, Jacek Maciejewski wrote:

    > Ciekawostka :) Na oko ten sam stopień komplikacji, te same technologie.
    > Tylko cena nie wiedzieć czemu wyższa z wersji na wersję :)

    A skonsultowałeś swoje wizje z rzeczywistością?

    Cena taniej kości DDR3 to jakieś 60% ceny taniej kości DDR2
    o tej samej pojemności. DDR są jeszcze ciut droższe.

    pzdr
    bartekltg