  • 1. Data: 2014-06-26 11:14:59
    Temat: Dysk i partycje na nim
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Wpadł w moje brudne łapki dysk z laptopa 2.5 cala WD 320 GB.Na dysku były
    trzy partycje. Systemowa - największa, startowa - ok 100 MGB i jeszcze
    jedna bez nazwy o pojemności 12 GB. Opis w zarządzaniu dyskami jest
    {Zdrowa(Partycja odzyskiwania)}. Chciałbym ją usunąć ale niestety nie można
    na niej zrobić nic w managerze dysków. Jest jakaś szansa uzyskania dostępu
    do tych 12 GB?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Pod dom Stirlitza podjechał samochód, z którego wyskoczyło trzech

  • 2. Data: 2014-06-26 11:33:22
    Temat: Re: Dysk i partycje na nim
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 11:14:59 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

    > Jest jakaś szansa uzyskania dostępu
    > do tych 12 GB?

    IMO tam masz rezerwę systemu. Po co ci dostęp? Skasuj jakimś zarządzaczem
    partycji, np. PQmagic.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-06-26 11:35:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > Gestapowcy wsiedli do samochodu i odjechali.
    > W ten sposób Stirlitz wodził za nos Gestapo już piąty miesiąc.

    Kiedyś Stirlitz poszedł do kina. Wtem gestapo zablokowało wszystkie wyjścia
    i zaczęło przeszukiwać rząd za rzędem. Ale Stirlitz i tym razem sobie
    poradził - wyszedł wejściem.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-06-26 16:22:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ...:::WISKOLER:::... pisze tak:

    > jedna bez nazwy o pojemności 12 GB. Opis w zarządzaniu dyskami jest
    > {Zdrowa(Partycja odzyskiwania)}

    http://www.fs-driver.org/index.html

    Stirlitz chodził po dachu budynku gestapo, poślizgnął się i spadł.
    Byłby się zabił, ale cudem zahaczył o gzyms. Następnego dnia cud
    napuchł i poczerwieniał.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2014-06-26 22:36:57
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-26 11:14, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > na niej zrobić nic w managerze dysków. Jest jakaś szansa uzyskania dostępu
    Tej pierwszej nie można powiększyć o te 12 GB? Sprawdź we właściwościach
    czy masz uprawnienia.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-06-27 00:18:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-26 22:36, animka pisze:
    > Tej pierwszej nie można powiększyć o te 12 GB? Sprawdź we właściwościach
    > czy masz uprawnienia.

    Nie pisz głupot.
    Wiesz, co to jest typ partycji?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Typ_partycji

    Diskmgmt.msc nie pozwoli "dotknąć" niektórych typów partycji.
    Poza tym żaden za znanych mi managerów partycji (a znam ich pewnie z
    kilkadziesiąt) nie pozwoli "wejść" na istniejącą partycję.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2014-06-27 11:50:17
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-27 00:18, Adam pisze:

    > Nie pisz głupot.
    > Wiesz, co to jest typ partycji?
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Typ_partycji

    A, to o Linuxa chodzi. Myślałam, że Windows.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-06-28 19:14:23
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 27-06-2014 11:50, animka pisze:
    > Myślałam

    Jaki jest najkrótszy dowcip hermetyczny właściwy dla pl.comp.pecet?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2014-06-29 12:20:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-28 19:14, ZakonSpirowany pisze:

    > Jaki jest najkrótszy dowcip hermetyczny właściwy dla pl.comp.pecet?

    :D

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2014-06-30 22:47:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-29 12:20, Adam pisze:
> [...]

    Te mundry inaczej.
    Takie zabawy w wycinanki to w przedszkolu.

    --
    animka