  • 1. Data: 2011-05-06 07:16:06
    Temat: strona po japońsku
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Tworzymy stronę firmową w wielu językach, ale klient dodatkowo dodał
    opcję że chciałby wersję japońską ...

    Mieliście z tym do czynienia ? Jakieś specjalne trudności ?

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 2. Data: 2011-05-06 08:49:04
    Temat: Re: strona po japońsku
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik crazy bejbi napisał:
    > Witam,
    >
    > Tworzymy stronę firmową w wielu językach, ale klient dodatkowo dodał
    > opcję że chciałby wersję japońską ...
    >
    > Mieliście z tym do czynienia ? Jakieś specjalne trudności ?

    Problem ze wstawieniem kontentu we wlasciwie miejsce
    i anchorami linków ;)

  • 3. Data: 2011-05-08 21:48:15
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-05-06 09:16, crazy bejbi pisze:
> [...]
    > opcję że chciałby wersję japońską ...
    >
    > Mieliście z tym do czynienia ? Jakieś specjalne trudności ?

    http://www.sony.jp/

    jak widac sami Japończycy widzac problemy duzo rzeczy laduje ze swoimi
    "krzaczkami" w obrazki

    --
    the_foe

  • 4. Data: 2011-05-09 02:48:56
    Od: Jarek <j...@s...pl>

    Dnia Sun, 08 May 2011 23:48:15 +0200, the_foe napisał(a):

    > http://www.sony.jp/
    >
    > jak widac sami Japończycy widzac problemy duzo rzeczy laduje ze swoimi
    > "krzaczkami" w obrazki

    Fajny czarset "Shift_JIS", pewnie wszystko piszą z wciśniętym shiftem :D

    --
    Maly troll

  • 5. Data: 2011-05-09 07:22:14
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 08.05.2011 23:48, the_foe pisze:

    > http://www.sony.jp/
    >
    > jak widac sami Japończycy widzac problemy duzo rzeczy laduje ze swoimi
    > "krzaczkami" w obrazki

    dla porównania na amerykańskiej stronie jest całkowicie inaczej

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 6. Data: 2011-05-10 11:16:34
    Od: Marcin Miczek <m...@N...miczek.pl>

    W dniu 2011-05-06 09:16, crazy bejbi pisze:
    > Tworzymy stronę firmową w wielu językach, ale klient dodatkowo dodał
    > opcję że chciałby wersję japońską ...
    > Mieliście z tym do czynienia ? Jakieś specjalne trudności ?
    Jak się ma tłumacza, to nie :-) Zobacz http://hokkaido.com.pl/ - jest w
    wersji polskiej i japońskiej. Kodowanie UTF-8 w obu wersjach.

    Marcin Miczek

  • 7. Data: 2011-05-10 13:44:21
    Od: beherit <b...@g...com>

    W dniu 2011-05-06 09:16, crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > Tworzymy stronę firmową w wielu językach, ale klient dodatkowo dodał
    > opcję że chciałby wersję japońską ...

    A to się podepnę z pytaniem, może ktoś ma pewność: do chińskiego
    tradycyjnego UTF-8 też starczy czy jakieś inne wymysły? Albo może inne
    kodowanie bardziej optymalne jest?

    Pozdr,b

  • 8. Data: 2011-05-11 08:55:57
    Od: Marcin Miczek <m...@N...miczek.pl>

    W dniu 2011-05-10 15:44, beherit pisze:
    > A to się podepnę z pytaniem, może ktoś ma pewność: do chińskiego
    > tradycyjnego UTF-8 też starczy czy jakieś inne wymysły? Albo może inne
    > kodowanie bardziej optymalne jest?
    Znaki chińskie i japońskie to prawie to samo. Dla stron mieszanych UTF-8
    wydaje się dobry, ale jeśli będzie przewaga chińskiego, to
    oszczędniejszy będzie UTF-16 - Zobacz http://pl.wikipedia.org/wiki/UTF-8

    Marcin Miczek

  • 9. Data: 2011-05-11 09:43:19
    Od: beherit <b...@g...com>

    W dniu 2011-05-11 10:55, Marcin Miczek pisze:
    > Znaki chińskie i japońskie to prawie to samo. Dla stron mieszanych UTF-8
    > wydaje się dobry, ale jeśli będzie przewaga chińskiego, to
    > oszczędniejszy będzie UTF-16 - Zobacz http://pl.wikipedia.org/wiki/UTF-8

    Właśnie pod tym kątem pytałem. :). W sumie będzie docelowo max. 200 tyś
    rekordów średnio po 1000 - 3000 znaków z czego wydaje się min. 30-40% to
    angielski, a reszta chiński tradycyjny.

    Dzięki i pozdrawiam,
    p.

  • 10. Data: 2011-05-11 19:14:35
    Od: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>

    On Wed, 11 May 2011 11:43:19 +0200, beherit wrote:

    > Właśnie pod tym kątem pytałem. :). W sumie będzie docelowo max. 200 tyś
    > rekordów średnio po 1000 - 3000 znaków z czego wydaje się min. 30-40% to
    > angielski, a reszta chiński tradycyjny.

    Czyli masz jakieś 2,5GB danych o ile dobrze liczę. Zmieścisz na pendrive w
    czymkolwiek byś nie zakodował.

    Zbyszek Malec