  • 11. Data: 2009-02-08 20:12:04
    Temat: Re: W MediaMarkt uzywany laptop jako nowy
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    venioo wrote:

    > "Refurbished" to jest po naprawie, a nie tylko zwrocony do sklepu "bo
    > sie kolor nie podoba"

    Bzdura - właśnie w US gdzie można wszystko oddać do 30 dni zdecydowana
    większość rzeczy refurbished to właśnie zwroty... Tylko w Polsce wywołano
    psychozę refurbów nie wiedząc specjalnie o co chodzi...

    KZ

  • 12. Data: 2009-02-08 20:30:46
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 08-02-2009 20:07, Kot Prezydenta pisze:

    > Warto zauważyć że takiego prawa nie ma ...

    Jak to nie ma kiedy jest. W MediaMarkecie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2009-02-08 20:52:04
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > "Refurbished" to jest po naprawie, a nie tylko zwrocony do sklepu "bo sie
    > kolor nie podoba"

    Womawianym przypadku klientka zwrocila laptopa bo sie popsul.
    MediaMarkt naprawil sprzet i sprzedawal jako nowy.
    Pierwszej klientce laptop sie nie wlaczal wiec nie miala
    jak usunac danych (wiem, ze czytelnicy grupy by wlozyli
    dysk do innego komputera i skasowali, ale tak nie robi
    przecietny uzytkownik). W sklepie dla idiotow
    po naprwie nie zadali sobie trudu by skasowac
    zawartosci dysku (seriws ktory to pewnie robil niekoniecznie
    musial wiedziec, ze sprzet wraca na polke
    a nie do klientki). Ciekawe co by bylo jakby
    konto admina mialo haslo:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2009-02-08 21:11:03
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Jak to nie ma kiedy jest. W MediaMarkecie.

    Nia ma takiego prawa, jest ew. za zgodą kierownika danego działu taka
    możliwość ale to nie prawo a jego dobra wola

  • 15. Data: 2009-02-08 21:37:31
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 08-02-2009 22:11, Kot Prezydenta pisze:

    > Nia ma takiego prawa, jest ew. za zgodą kierownika danego działu taka
    > możliwość ale to nie prawo a jego dobra wola

    Ok, dopiero teraz mnie oświeciło, oczywiście chodziło mi o wymianę
    towaru a nie zwrot. Co w żadnym przypadku nie zmienia istoty rzeczy.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 16. Data: 2009-02-08 22:51:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > prawo? myślisz ze jak zwrócisz towar do 7 dni, to idzie do utylizacji?
    > żart roku.

    nie, prosba była o to cytowane prawo zwrotu w terminie do 7 dni?

    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 17. Data: 2009-02-09 10:27:05
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    venioo wrote:

    > "Refurbished" to jest po naprawie, a nie tylko zwrocony do sklepu "bo
    > sie kolor nie podoba"

    Właśnie, że może być po naprawie lub tylko zwrócony do sklepu. Taki sprzet
    powinien zostac sprawdzony i "odnowiony" przez producenta, a następnie
    sprzedany z odpowiednim oznaczeniem.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 18. Data: 2009-02-09 14:31:08
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 9, 11:27 am, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:

    > Właśnie, że może być po naprawie lub tylko zwrócony do sklepu. Taki sprzet
    > powinien zostac sprawdzony i "odnowiony" przez producenta, a następnie
    > sprzedany z odpowiednim oznaczeniem.

    Jak jest sprawny, zgodny z zalozonymi parametrami,
    to jaka roznica ile osob smarkalo w klawiature?

    Laptop jest do pracy, a nie do brandzlowania sie
    'zapachem nowosci'.

  • 19. Data: 2009-02-09 17:18:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail t...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie, prosba była o to cytowane prawo zwrotu w terminie do 7 dni?

    niema "urzędowego" prawa pozwalającego oddać zakupiony pełnowartościwy
    towar. Niektóre sklepy, DOBROWOLNIE przyjmują takie zwroty i robią to
    zgodnie z prawem. Owe prawo nie przecyzuje jak FISKALNIE taki zwrot
    przeprowadzić, natomiast jeśli jest to częsty "proceder" kontrolerzy
    będą sprawdzać co sie z takim towarem dzieje. Jeśli "znika" to na 100%
    będzie zarzut o próbe uniknieca zapłaty podatku (zwrot
    paragonu="oddanie" podatku na korzyść sklepu). Tak wiec aby wszystko
    było OK taki towar POWINIEN trafić na półkę. Jeśli z adnotacją ze jest
    ze zwrotu, to musi być tańszy. Tańszy... to 10%? i jeszcze przynieść
    zysk? wiec albo na każdym lapropie MM ma 25% lub wiecej ( mało realne w
    wiekszości asortymentu) albo klient, który widzi "u nas mozesz oddać
    towar w ciagu 7 dni" MUSI się liczyć z faktem ze jego produkt był juz w
    czyimś domu.....

    ToMasz

  • 20. Data: 2009-02-09 18:45:07
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    ToMasz pisze:
    > wiec albo na każdym lapropie MM ma 25% lub wiecej

    No coś koło tego skoro sprzęt u nich na półce kosztuje 1600zł, a w innym
    sklepie 1400zł i też w tym sklepie na tym zarabiają.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855