  • 1. Data: 2010-02-11 14:48:03
    Temat: Wałek na liczniku, tym razem 70% w dół
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Oglądałem tą Meganke jakies 3 tygodnie temu w Katowicach u właściciela
    pierwszego:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114642
    25
    Wtedy stan licznika 330tyś a dzis to widać w ogloszeniu komisu.
    Tak myślalem ze kupi ją jakis napalony początkujący handlarz, ale nie
    sądziłem że cofnie przebieg aż o 200tyś.
    Do tego auto to kompletny wrak, nie ma chyba jednego elementu równego,
    polowa auta w kicie, technicznie tez tam chyba było z 10 rzeczy
    pilnych do roboty.
    Dziwi mnie tylko głupota tego komisu bo stare ogloszenie widzialem
    jeszcze niedawno na otomoto, ktoś sobie porówna i będzie niemiło.
    Wtedy gość cenił 6500 ale oddałby za 5000 spokojnie bo już masa ludzi
    go wyśmiała.

  • 2. Data: 2010-02-11 14:53:36
    Temat: Re: Wałek na liczniku, tym razem 70% w dół
    Od: BearBag <c...@g...com>

    znalazłem oryginał :)
    http://moto.allegro.pl/item876496867_sprzedam_okazyj
    nie_megane_1_6_16v_1_wlas.html

    ---------------------
    Forum ubezpieczeń komunikacyjnych:
    http://www.tutotu.pl

  • 3. Data: 2010-02-11 14:56:57
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > Tak myślalem ze kupi ją jakis napalony początkujący handlarz, ale nie
    > sądziłem że cofnie przebieg aż o 200tyś.

    fakt to nie golf II wiec przebieg 330tyś to zwykle już trup

    > Do tego auto to kompletny wrak, nie ma chyba jednego elementu równego,
    > polowa auta w kicie, technicznie tez tam chyba było z 10 rzeczy
    > pilnych do roboty.

    potem ktoś kupi i powie, ze renault to badziewie bo po 140tyś się psuje.

> [...]
    > jeszcze niedawno na otomoto, ktoś sobie porówna i będzie niemiło.
    > Wtedy gość cenił 6500 ale oddałby za 5000 spokojnie bo już masa ludzi

    to głupota i bezczelność, dlatego lepiej jechać po auto samemu. I
    kupować auta na których nie ma tabliczki tylko na export.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-02-11 16:06:50
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    znalazłem oryginał :)
    http://moto.allegro.pl/item876496867_sprzedam_okazyj
    nie_megane_1_6_16v_1_wlas.html

    Mozna to zglosic na policje? Czy jest to karalne?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 5. Data: 2010-02-11 17:20:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 16:06:50 +0100, Darek. napisał(a):

    > Mozna to zglosic na policje? Czy jest to karalne?

    Ostatnio jak sprawdzałem oszustwo było karalne, przypuszczam że nic się
    nie zmieniło.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-02-11 17:26:20
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    BearBag wrote:
    > znalazłem oryginał :)
    > http://moto.allegro.pl/item876496867_sprzedam_okazyj
    nie_megane_1_6_16v_1_wlas.html

    Zgłoś to na Policję. Nie powinni mieć problemu z udupieniem gościa.

    Mroziu

  • 7. Data: 2010-02-11 17:30:42
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Mozna to zglosic na policje? Czy jest to karalne?
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Tutaj służy ewidentnie osiągnięciu korzyści majątkowej, jest jak najbardziej
    karalne. Samo w sobie przekręcanie licznika, póki nie sprzedajesz auta, jest
    legalne.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 8. Data: 2010-02-11 18:14:37
    Od: "CDNA" <c...@g...pl>

    BearBag <c...@g...com> napisał(a):
    > Ogl=B1da=B3em t=B1 Meganke jakies 3 tygodnie temu w Katowicach u w=B3a=B6ci=
    > ciela
    > pierwszego:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=3Dshow&id=3DC11
    464225
    > Wtedy stan licznika 330ty=B6 a dzis to wida=E6 w ogloszeniu komisu.
    > Tak my=B6lalem ze kupi j=B1 jakis napalony pocz=B1tkuj=B1cy handlarz, ale n=
    > ie
    > s=B1dzi=B3em =BFe cofnie przebieg a=BF o 200ty=B6.

    Obiektywnie o Raf-Car i oferowanym Renault Megane
    http://rafcarr.blox.pl

    warto też zobaczyć http://autoszrama.blox.pl/

    Pozdro

  • 9. Data: 2010-02-11 18:57:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BearBag c...@g...com ...

> [...]
    > jeszcze niedawno na otomoto, ktoś sobie porówna i będzie niemiło.
    > Wtedy gość cenił 6500 ale oddałby za 5000 spokojnie bo już masa ludzi

    zadzwon do serwisu, potwierdz ten przebieg, zapytaj z kim rozmawiasz (np .w
    celu umowionia sie na konkretna godzine), cała rozmowę nagraj i na policje.
    Daj znac, jak poszło. Powodzenia.

  • 10. Data: 2010-02-11 19:00:05
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Zgłoś to na Policję. Nie powinni mieć problemu z udupieniem gościa.

    a co mnie interesuje ta sprawa?
    Zresztą siostra pracuje w sądzie i ostatnio jak miała sprawę o cofanie
    licznika to gość dostał 50zł grzywny (kwoty nie jestem pewny, ale cos
    w tych okolicach), prokurator chyba ostatni raz tracił czas i nerwy w
    podobnej sprawie.