  • 1. Data: 2010-02-13 19:38:54
    Temat: Corolla 2007 (sedan) - brak awaryjnych
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    Czy dobrze mysle ze spalił sie bezpiecznik ? nie mam instrukcji przy sobie,
    podpowiedcie gdzie szukać bezpieczników ? znlazłem tylko jedną pod maska nad
    akumulatorem..
    A może po prostu przycisk nie działa.. kierunkowskazy sa OK..

  • 2. Data: 2010-02-14 16:46:53
    Temat: Re: Corolla 2007 (sedan) - brak awaryjnych
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Konrad <r...@w...pl> napisał(a):

    > A może po prostu przycisk nie działa.. kierunkowskazy sa OK..

    Kierunkowskazy pracują tylko w czasie jazdy a awaryjne muszą zawsze, więc są
    zasilane inną drogą, przez inny bezpiecznik - często ten sam, co klakson.

    Nie masz instrukcji z opisem bezpieczników?
    Szukaj przy otwartych drzwiach, z boku deski.

  • 3. Data: 2010-02-14 18:10:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Konrad" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maska nad akumulatorem..
    > A może po prostu przycisk nie działa.. kierunkowskazy sa OK..

    Z tego co tu piszą:
    http://www.corollacarclub.com/forum/showthread.php?t
    =4710

    numer 10 w komorze silnika
    Ale rocznik 2004, może się nie zmieniło.

    --
    Yogi(n)