  • 21. Data: 2020-06-29 18:20:59
    Temat: Re: Wariat drogowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:9b87b600-8f31-4e06-90c2-4077d9872afao@g
    ooglegroups.com...
    >W jednej z pierwszych relacji w tv powiedzieli że to dobry pracownik,
    >że nie ma żadnych mandatów odkąd jeździ autobusem. Ze jeździ
    >bezpiecznie.
    >I nagle wyskakuje informacja że wiele lat wcześniej miał zabrane PJ.

    Tak z natury rzeczy MPK nic bedzie wiedziala o mandatach zdobytych w
    innych pojazdach.
    Ba - jak przyjmie mandat na miejscu, to moze nawet i nie bedzie nic
    wiedziala o mandatach w autobusie.

    Ale moze zapewnic, ze nigdy FR go nie zlapal, i nigdy autobusu nie
    trzeba bylo klepac.

    >Pomimo że zrobił to co zrobił i za to odpowie, albo nie odpowie,
    >potraktowali go jak faceta zamieszanego z kradzież zegarka.
    >O każdym tutaj w jakiejś pasującej dla policji sytuacji mogą
    >powiedzieć że jest dobrze znany policji i był karany.
    >Są tu tacy co nigdy żadnego mandatu nie dostali?

    13 mandatow w wieku 27 lat, to troche duzo sie wydaje.
    Co pol roku jeden. O ile jezdzi 7 lat
    Nie mowie, ze to w ogole jakos duzo, ale ze nie zdazyl sie dowiedziec
    gdzie stoja i lapia ?

    Choc to mogly byc np mandaty za parkowanie ...

    J.

  • 22. Data: 2020-06-29 19:46:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-29 15:02, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup
    tobusu-w-warszawie-rzeczniczka-arrivy-kierowca-prz,n
    Id,4577230

    > Cale, 27 letnie, zycie.
    >
    > Czyli objawia lecewazacy stosunek do prawa i daje sie zlapac :-)

    A w normalnym życiu anioł :-) Co prawo robi z człowieka :-)

    > A tymczasem wcale w karalnosc nie wchodza.

    Kto w ogóle ujawnił takie informacje?!

  • 23. Data: 2020-06-29 19:52:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-29 o 14:14, K pisze:

    > Rozmawiamy o tym jakie kryteria powinien spelniac kierowca autobusu w
    > Polsce. Przeczytaj glowny watek.

    Powinien spełniać kryteria zgodne z miejscowym prawem, a ty
    sugerujesz prawo z jakichś innych.
    Może skonsultuj to ze swoim kongresmenem. :-)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2020-06-29 22:15:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Jun 2020 19:46:01 +0200, w <rdd9d0$od8$1@news.icm.edu.pl>, kk
    <k...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Kto w ogóle ujawnił takie informacje?!

    Pewnie kontrolowany wyciek z prokuratury.
    A może nawet zalecenie.
    Zresztą prokurator może to ujawnić jeżeli zechce.

  • 25. Data: 2020-06-30 09:19:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/06/2020 18:52, RadoslawF wrote:

    > Powinien spełniać kryteria zgodne z miejscowym prawem, a ty
    > sugerujesz prawo z jakichś innych.
    > Może skonsultuj to ze swoim kongresmenem.  :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Powinien w sensie oczekiwan. Prawo jakie jest wiekszosc wie. Nie mam tu
    zadnego kongresmena, pierdola ci sie systemy walutowe.

  • 26. Data: 2020-06-30 16:00:01
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-30 o 09:19, K pisze:

    > Powinien w sensie oczekiwan. Prawo jakie jest wiekszosc wie. Nie mam tu
    > zadnego kongresmena, pierdola ci sie systemy walutowe.

    Tak samo jak nie ma restrykcyjnych przepisów które przywołujesz
    jako konieczne.