  • 11. Data: 2020-06-29 09:39:22
    Temat: Re: Wariat drogowy
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/06/2020 07:25, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > https://fakty.interia.pl/mazowieckie/news-wypadek-au
    tobusu-w-warszawie-rzeczniczka-arrivy-kierowca-prz,n
    Id,4577230

    > Za sterami autobusu. Nieźle co dalej ? Znachor na sali operacyjnej ?

    Kurierzy DPD i rostarczyciele pizzy w SOP. Faktycznie powinni lepiej
    sprawdzac kandydatow na kierowcow autobusow.

  • 12. Data: 2020-06-29 09:39:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-28 o 22:33, RadoslawF pisze:

    > Nie pisz o tym o czym wiemy napisz o tym co nie wiemy.
    > Np. że siedziałeś obok niego i widziałeś że nic mu nie wyskoczyło
    > i nic nie rozproszyło jego uwagi. pod warunkiem że tam faktycznie
    > siedziałeś.

    Widząc filmik z wypadku, to oprócz prawdopodobnej tezy, że się po prostu
    w narkotycznym widzie zagapił i nie zauważył, że mu się droga kończy, to
    zwróciłem uwagę na to, że na lewym pasie, na który powinien zjechać,
    jechał samochód. Może po prostu do ostatniej chwili miał nadzieję na
    zmianę pasa, może ten z lewej go złośliwie nie wpuszczał, aż w końcu
    została przekroczona granica, gdzie już ani wyhamować nie można, ani
    zjechać.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2020-06-29 09:49:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/06/2020 10:06, RadoslawF wrote:
    tobusu-w-warszawie-rzeczniczka-arrivy-kierowca-prz,n
    Id,4577230

    > Ty chyba jeszcze nie obudziłeś się jak napisałeś tego maila.
    > Co mają wspólnego mandaty z niekaralnością?
    > Jak ostatnio brałem legalne zaświadczenie (o niekaralności) to
    > mandatów tam nie wpisywali.
    > A porównywanie pechowego kierowcy z uprawnieniami do wpuszczenia na
    > salę operacyjna znachora bez uprawnień zamiast chirurga dowodzi tylko
    > o braku rozumu u piszącego.
    >

    > Pozdrawiam

    Sa kraje w ktorych przy wykonywaniu danej funkcji po prostu nie mozesz
    miec mandatow. Np w UK wlasnie kierowca autobusu czy taksowki nie moze
    ich miec. Gdzies czytalem, ze w UK np. za jazde po pijaku punkty sie
    kasuja po 11 latach.

    Np ogloszenia o prace gdzie niektorzy wymagaja "czystego" prawka:
    https://www.indeed.co.uk/Clean-Driving-Licence-jobs
    Co ciekawe, listonosz moze miec max. 6 punktow.

  • 14. Data: 2020-06-29 09:51:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/06/2020 21:33, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Np. że siedziałeś obok niego i widziałeś że nic mu nie wyskoczyło
    > i nic nie rozproszyło jego uwagi. pod warunkiem że tam faktycznie

    Co by mu nie wyskoczylo, to nie mial prawa siedziec w tamtym momencie za
    kolkiem bo byl nacpany.

  • 15. Data: 2020-06-29 14:07:16
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-29 o 09:49, K pisze:
> [...]
    > https://www.indeed.co.uk/Clean-Driving-Licence-jobs
    > Co ciekawe, listonosz moze miec max. 6 punktow.

    Rozmawiamy o wypadku w polsce czy w "sąkraje"?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2020-06-29 14:14:33
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/06/2020 13:07, RadoslawF wrote:
    tobusu-w-warszawie-rzeczniczka-arrivy-kierowca-prz,n
    Id,4577230

    > Rozmawiamy o wypadku w polsce czy w "sąkraje"?
    >

    > Pozdrawiam

    Rozmawiamy o tym jakie kryteria powinien spelniac kierowca autobusu w
    Polsce. Przeczytaj glowny watek.

  • 17. Data: 2020-06-29 14:56:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-06-27 o 17:14, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    z-U.-kierowca-autobusu-186-z-wypadku-w-Warszawie-prz
    yznal-ze-bral-amfetamine.-Jest-areszt

    >Przecież nie można dyskryminować ludzi z mandatami, to czysty
    >"rasizm". W dodatku - nawet gdyby ktoś chciał - to nie ma jak
    >sprawdzać mandatów. Poza tym - nie ma podstawy prawnej do odmowy na
    >takiej podstawie przyjęcia do pracy.
    >Nie ma też chyba nigdzie narkotestów przy przyjmowaniu do pracy. nie
    >wypytuje się także o choroby alkoholowe, itp. Po prostu traktuje się
    >ludzi jak dorosłych - odpowiadających za siebie.

    Nie calkiem - w autobusie mu alkolock zainstalowali.
    Tzn chyba wszystkim zainstalowali :-)

    J.

  • 18. Data: 2020-06-29 15:02:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-06-27 08:25, Przemek Jedrzejczak wrote:
    tobusu-w-warszawie-rzeczniczka-arrivy-kierowca-prz,n
    Id,4577230

    >13 mandatów w okresie całego życia? Prawdziwy przestępca. ROTFL

    Cale, 27 letnie, zycie.

    Czyli objawia lecewazacy stosunek do prawa i daje sie zlapac :-)

    >Wykroczenia powinny zacierać się jak przestępstwa o ile nie po
    >miesiącu.

    A tymczasem wcale w karalnosc nie wchodza.

    J.

  • 19. Data: 2020-06-29 15:16:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Widząc filmik z wypadku, to oprócz prawdopodobnej tezy, że się po
    >prostu w narkotycznym widzie zagapił i nie zauważył, że mu się droga
    >kończy, to

    Albo po prostu zasnal.
    Amfa niby pobudza, ale ciekawe po co tego pobudzenia potrzebowal.

    Amfetamine podawano pilotom w IIws - wiec widac narkotyczne widy sa
    zadne ... przy wlasciwym dawkowaniu ...

    >zwróciłem uwagę na to, że na lewym pasie, na który powinien zjechać,
    >jechał samochód. Może po prostu do ostatniej chwili miał nadzieję na
    >zmianę pasa, może ten z lewej go złośliwie nie wpuszczał, aż w końcu

    A kierowca autobusu zupelnie niezlosliwie zwolnic nie chcial :)

    >została przekroczona granica, gdzie już ani wyhamować nie można, ani
    >zjechać.

    J.

  • 20. Data: 2020-06-29 17:11:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W jednej z pierwszych relacji w tv powiedzieli że to dobry pracownik, że nie ma
    żadnych mandatów odkąd jeździ autobusem. Ze jeździ bezpiecznie. I nagle wyskakuje
    informacja że wiele lat wcześniej miał zabrane PJ. Pomimo że zrobił to co zrobił i za
    to odpowie, albo nie odpowie, potraktowali go jak faceta zamieszanego z kradzież
    zegarka. O każdym tutaj w jakiejś pasującej dla policji sytuacji mogą powiedzieć że
    jest dobrze znany policji i był karany. Są tu tacy co nigdy żadnego mandatu nie
    dostali?