  • 1. Data: 2010-03-01 22:10:33
    Temat: [piatkowo] polgowek sprzedaje audi
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam

    http://moto.allegro.pl/item941489626_audi_coupe_b3_s
    tan_kolekcjonerski_okazja.html
    Przy jakim przebiegu "zrobiono" rozrząd, hm? ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-03-01 23:03:47
    Temat: Re: [piatkowo] polgowek sprzedaje audi
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 22:10:33 +0100, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Przy jakim przebiegu "zrobiono" rozrząd, hm? ;-)

    Wybieram bramkę nr. 3 - 112 tyś. km ( słownie : sto dwanaście tyś. km ).

    A teraz pytanie pomocnicze - co w tym jest takiego dziwnego ?

    "Światło w tunelu to reflektory nadjeżdżającego pociągu. Murphy"

  • 3. Data: 2010-03-01 23:06:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Wybieram bramkę nr. 3 - 112 tyś. km ( słownie : sto dwanaście tyś. km ).
    > A teraz pytanie pomocnicze - co w tym jest takiego dziwnego ?

    :)
    Kuzwa anulowalem posta a jednak pozostal :P

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-03-01 23:20:21
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 23:06:35 +0100, DoQ na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Kuzwa anulowalem posta a jednak pozostal :P

    OIDP nntp gazety nie przyjmuje control-cancel z adsl'i. Ale mogę się mylić.
    Poza tym - w googlach zostanie na zawsze ;-)

    Ale do ad remu - znaczy nazwałeś kogoś półgłówkiem, bo coś Ci się
    przewidziało ? Nice ...

    "Gniew nie oślepia: on rodzi się ze ślepoty. Saint-Exuprey Antoine De"

  • 5. Data: 2010-03-01 23:22:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > Ale do ad remu - znaczy nazwałeś kogoś półgłówkiem, bo coś Ci się
    > przewidziało ? Nice ...

    Nie, bo przegladarka zawinela sie na prawo :)

    Pozdrawiam
    Pawel