  • 21. Data: 2010-03-02 16:46:47
    Temat: Re: Welur uświniony czekoladą
    Od: to <t...@a...xyz>

    elmer radi radisson wrote:

    > Ale po co w ogole go angazowac, skoro klient lezy elegancko w debowej
    > jesionce? ;)

    Nigdy nie można wykluczyć przecieków...

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-03-02 17:32:24
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Nigdy nie można wykluczyć przecieków...

    dlatego zawsze wożę folię, co prawda malarską a nie budowlaną ale daje radę
    i nie trzeba używać Tuff Stuffa później,
    brat

  • 23. Data: 2010-03-03 03:46:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    bratPit wrote:

    > dlatego zawsze wożę folię, co prawda malarską a nie budowlaną ale daje
    > radę i nie trzeba używać Tuff Stuffa później, brat

    Ale czy folia malarska będzie wystarczająco mocna, by bez problemu
    wydobyć ciało z bagażnika?

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-04 10:56:19
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ale czy folia malarska będzie wystarczająco mocna, by bez problemu
    > wydobyć ciało z bagażnika?

    tego nie wiem - pewnie zależy od wielkości ciała,
    do kół i innych brudnych rzeczy daje radę,
    brat

  • 25. Data: 2010-03-16 07:58:51
    Od: Torbut <n...@m...pl>

    W dniu 2010-03-02 00:05, R2 pisze:

    > Nie wiem czy i pod jaką nazwą w Polsce ale w Anglii uzywałem specyfiku
    > , który jest używany przez profesjonalnych valeterów o nazwie G101,
    > kiedyś wylałem na dywan cole i kilka miesięcy miałem plame brzydką, a
    > ten specyfik rozwiązał problem w 5 sekund.
    > Znalazłem na ebayu np:
    > http://cgi.ebay.co.uk/Autosmart-G101-500ml-Car-Valet
    ing-Cleaner_W0QQitemZ220551629225QQcmdZViewItemQQims
    xq20100206?IMSfp=TL100206015001r6659

    G101 widzialem takze na Allegro.

    pzdr...