  • 1. Data: 2021-07-29 22:15:02
    Temat: Wentylatory chłodnicy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam do Was pytanko. Fiat Doblo ma chłodnicę + skraplacz klimatyzacji
    chłodzone dwoma wentylatorami. Silnik się nie przegrzewa, ale podczas
    wolnej jazdy np. w korku przestaje działać klima. Jak się przestudzi, co
    zwykle zabiera 10-15 minut, to się znowu załącza.
    Dziś sprawdzałem wentylatory chłodnicy programem ELM. Przy załączeniu na
    1 bieg pracują oba wentylatory. Przy załączeniu na 2 bieg pracuje tylko
    jeden. Czy ten typ tak ma, czy jest coś zepsute?
    Dziwne mi się wydaje, bo jakby na 1 i 2 biegu pracował tylko jeden
    wentylator, to diagnoza byłaby prosta.
    Co mam zepsute?
    Jacek