  • 1. Data: 2010-03-14 14:25:06
    Temat: Witam :)
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Wraz z nabyciem używanego VW Polo IV (2003, 1.2) dołączam do tej grupy
    dyskusyjnej. Witam Panie i Panów kierowców :) I proszę od razu o
    wyrozumiałość na grupie i za kółkiem, bo prawko zrobiłem ledwie miesiąc temu
    :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 2. Data: 2010-03-14 14:39:56
    Temat: Re: Witam :)
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 14:25, Wojciech "Spook" Sura pisze:

> [...]
    > dyskusyjnej. Witam Panie i Panów kierowców :) I proszę od razu o
    > wyrozumiałość na grupie i za kółkiem, bo prawko zrobiłem ledwie miesiąc

    Witaj, kiedy wygłuszasz podłogę i ścianę grodziową? :)

  • 3. Data: 2010-03-14 17:00:32
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-14 14:39, Filip KK pisze:

    > Witaj, kiedy wygłuszasz podłogę i ścianę grodziową? :)

    dokładnie wtedy, gdy nabierzesz dobrych manier :)

  • 4. Data: 2010-03-14 19:56:21
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

  • 5. Data: 2010-03-14 20:35:16
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Ja nic nie napisałem złego :)

    Owszem. Silnik 1,2 brzmi może nietypowo,
    ale należy go uznać za wyjątkowo cichy
    P.

  • 6. Data: 2010-03-14 22:23:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 20:35, Pan Piskorz pisze:

    > Owszem. Silnik 1,2 brzmi może nietypowo,
    > ale należy go uznać za wyjątkowo cichy

    Widać, że nigdy w życiu nie jechałeś Polo IV.

  • 7. Data: 2010-03-15 08:50:14
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > dyskusyjnej. Witam Panie i Panów kierowców :) I proszę od razu o
    > wyrozumiałość na grupie i za kółkiem, bo prawko zrobiłem ledwie miesiąc

    Boszszszsz..........
    Kiedy ktoś po raz ostatni się witał na grupie...
    Strasznie dawne czasy to były... Ale widać duch w narodzie nie ginie, jest
    jeszcze światło w tunelu.
    Witam i wszystkiego dobrego.