  • 1. Data: 2010-03-14 13:11:09
    Temat: Egipt. Jazda bez świateł w nocy
    Od: "Michal K." <s...@n...serwerze.poczta.onet.pl>

    Witam
    O zasadach ruchu drogowego w Egipcie wiadomo mniej więcej tyle że nie ma
    żadnych zasad, jednak zastanawiam się dlaczego po zmroku część
    kierowców jeździ bez świateł? Zaobserwowane zarówno w mieście na
    oświetlonym terenie ale także poza miastem.
    W czasie jazdy przez pustynię mijane samochody jechały na światłach
    postojowych - początkowo myślałem że po to żeby się nie oślepiać, ale to
    nie jest powód bo przy zbliżaniu się do samochodu z naprzeciwka migały
    długimi i to dopiero oślepiało.
    Czy ktoś ma pomysł dlaczego tam tak robią? Oszczędność żarówek?
    Akumulatora?
    Michal K.

  • 2. Data: 2010-03-14 13:30:29
    Temat: Re: Egipt. Jazda bez świateł w nocy
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michal K. wrote:

> [...]
    > oślepiało.
    > Czy ktoś ma pomysł dlaczego tam tak robią? Oszczędność żarówek?

    Bo wtedy widać dalej.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-14 13:42:23
    Od: bv3 <b...@b...invalid>

    On Sun, 14 Mar 2010 13:11:09 +0100, Michal K. wrote:

> [...]
    > kierowców jeździ bez świateł? Zaobserwowane zarówno w mieście na
    > oświetlonym terenie ale także poza miastem.

    [...]

    > Czy ktoś ma pomysł dlaczego tam tak robią? Oszczędność żarówek?

    Jak twierdził przewodnik, jest zakaz jazdy z włączonymi światłami. Policja
    musi widzieć, kto siedzi za kierownicą.

    --
    My initial response was to sue her for defamation of character, but then I
    realized that I had no character

  • 4. Data: 2010-03-14 14:04:41
    Od: "Kaśka" <d...@p...onet.pl>

    Allach ich prowadzi :)

  • 5. Data: 2010-03-14 15:05:44
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > Czy ktoś ma pomysł dlaczego tam tak robią? Oszczędność żarówek?
    > Akumulatora?
    > --

    Ty mniej widzisz, ale i ciebie mniej widac i mniejsza szansa ze ktos sobie z
    ciebie trcze zrobi ....

  • 6. Data: 2010-03-14 15:07:07
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Czy ktoś ma pomysł dlaczego tam tak robią? Oszczędność żarówek?
    > Akumulatora?

    Dość często po prostu światła nie działają.
    W mieście zawsze jest jakieś światło, to po co marnować własne :P
    A poza miastem, jak się oczy przyzwyczają, dalej widać bez świateł :]

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 7. Data: 2010-03-14 15:50:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Michal K." <s...@n...serwerze.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnijov$fgo$1@news.onet.pl...
> [...]
    > długimi i to dopiero oślepiało.
    > Czy ktoś ma pomysł dlaczego tam tak robią? Oszczędność żarówek?

    A światłomaniaki w Polsce nie widzą samochodu bez świateł w dzień! Co za
    kalectwo!
    neelix

  • 8. Data: 2010-03-14 16:26:25
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A światłomaniaki w Polsce nie widzą samochodu bez świateł w dzień! Co za
    > kalectwo!

    Przeprowadz sie do Egiptu !

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-03-14 17:02:13
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-14 15:50, neelix pisze:

> [...]
    > wiadomości news:hnijov$fgo$1@news.onet.pl...
    >
    > A światłomaniaki w Polsce nie widzą samochodu bez świateł w dzień! Co za

    run neelix run to Egipt

  • 10. Data: 2010-03-14 17:46:20
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeździ bez świateł? Zaobserwowane zarówno w mieście na oświetlonym terenie
    I w Hurgadzie i w Sharm el Sheik i w Dahab odpowiedź kierowców
    / wożących płetwonurków i ich sprzęt / była tylko jedna :
    " żarówki się przepaliły , a nowe są drogie " .

    Zbyszek