  • 1. Data: 2010-03-14 17:47:21
    Temat: do znawcow okolic DC
    Od: mierzvoj <m...@o...eu>

    witam musze dostac sie z 3city do Piaseczna przed poludniem (10:00) a to oznacza
    przebijanie sie sie przez Lomianki okolo 7 -8 i co za tym idzie stanie w korku. Czy
    ktos moglby mnie oswiecic czy oplaca sie omijac DC od zachodu (Leszno, Blonie,
    Nadarzyn) czy lepiej juz ugrzeznac w tych Lomiankach i jechac przez centrum? pozdro
    i dziekuje za ew. odpowiedzi

  • 2. Data: 2010-03-14 17:55:57
    Temat: Re: do znawcow okolic DC
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 16:47:21 +0000 (UTC), mierzvoj wrote:
> [...]
    >przebijanie sie sie przez Lomianki okolo 7 -8 i co za tym idzie stanie w korku. Czy
    >ktos moglby mnie oswiecic czy oplaca sie omijac DC od zachodu

    na 579 w Bloniu przed przejazdem i Grodzisku korki potrafia byc spore,
    ale ten kierunek cie chyba i tak nie interesuje.

    J.

  • 3. Data: 2010-03-14 18:35:15
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 14.03.2010 mierzvoj <m...@o...eu> napisał/a:
> [...]

    > Nadarzyn) czy lepiej juz ugrzeznac w tych Lomiankach i jechac przez centrum? pozdro

    Zobacz targeo.pl. Raczej przebijać się bedziesz 8-9 niz 7-8. Pomysl tez
    nad pociagiem/samolotem.

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 4. Data: 2010-03-14 18:36:16
    Od: "Janusz" <f...@w...pl>

    Witam. Ja na twoim miejscu bym nie kombinował z objazdem tylko jechał przez
    DC. Mimo, że większy ruch w centrum to czasowo i tak będziesz prędzej i
    kilometrów troszkę mniej. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-03-14 19:50:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
    Czy
    pozdro

    > Zobacz targeo.pl. Raczej przebijać się bedziesz 8-9 niz 7-8. Pomysl tez
    > nad pociagiem/samolotem.

    Pociągi z Trójmiasta do Warszawy, to jest porażka.

    Jeden przyjeżdża do Warszawy o 4 rano, potem długo długo nic, a od około
    południa wjeżdża do Warszawy całe stado pociągów z Gdyni jeden po drugim.

    Jeżeli ktoś chce być w Warszawie przed południem, to pociąg odpada.

  • 6. Data: 2010-03-14 20:08:46
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    8.149...
> [...]
    > Blonie,
    > Nadarzyn) czy lepiej juz ugrzeznac w tych Lomiankach i jechac przez

    Cały czas trzymaj się od Łomianek lewego pasa jadąc prosto i będzie dobrze.
    Na pierwszym napotkanym rondzie (w Konstancinie) skręć w prawo, znowu cały
    czas prosto i jesteś w Piasecznie.

  • 7. Data: 2010-03-14 20:13:47
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Przemek V pisze:

    > Cały czas trzymaj się od Łomianek lewego pasa jadąc prosto i będzie dobrze.
    > Na pierwszym napotkanym rondzie (w Konstancinie) skręć w prawo, znowu cały
    > czas prosto i jesteś w Piasecznie.

    Czepliwie - jak będzie się trzymał cały czas lewego pasa, to pierwsze
    rondo napotka pod Mostem Poniatowskiego :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 8. Data: 2010-03-14 20:41:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Grejon pisze:

    > Czepliwie - jak będzie się trzymał cały czas lewego pasa, to pierwsze
    > rondo napotka pod Mostem Poniatowskiego :)

    No cóż, sam chciałeś - jak z "ronda" pod Mostem Poniatowskiego mógłby
    skręcić w prawo?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 9. Data: 2010-03-14 21:31:15
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    mierzvoj pisze:
> [...]

    > Nadarzyn) czy lepiej juz ugrzeznac w tych Lomiankach i jechac przez centrum? pozdro

    Tak jak wspomnieli przedpiścy. Jedź przez Łomianki i dalej prosto, cały
    czas nad Wisłą i dalej Czerniakowska-Powsińska-Przyczółkowa do
    Konstancina, a tam w na rondzie prawo do Piaseczna. Omijasz centrum DC.

    W Witosa, Sikorskiego, Dolinę Służewiecka i na Puławską sie nie pakuj,
    korkowato mocno.

    Suszarki: Foto na wlocie do DC, SM z foto koło Starego Miasta, wlot i
    wylot do/z tunelu, przed Konstancinem foto i policja. I jeszcze kilka
    nieoznakowanych pojazdów :-) Ale zakładam, że jako gość w DC będziesz
    grzeczny ;-)

    W Witosa, Sikorskiego, Dolinę Służewiecka i na Puławską sie nie pakuj,
    korkowato mocno.

    Seco

  • 10. Data: 2010-03-15 09:04:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No cóż, sam chciałeś - jak z "ronda" pod Mostem Poniatowskiego mógłby
    > skręcić w prawo?

    no coz, czepiajac sie dalej, rondo to taki twor, z ktorego mozna tylko w
    prawo skrecac ;)