  • 1. Data: 2014-02-04 23:01:23
    Temat: Wymiana klocków a ABS
    Od: Blana <wyclef@_NOSPAM_interia.pl>

    Witajcie,
    przymierzam się do samodzielnej wymiany klocków hamulcowych. Sama operacja
    nie wydaje się być trudna, ale zastanawiam się, czy wymiana klocków w moto
    z i bez ABS czymś się różni. Może jest coś, co robi się inaczej, albo na
    co powinienem zwrócić szczególną uwagę. Klocki będę wymieniał w Yamaha FZ6
    Fazer S2 ABS.
    Przy okazji, w sklepie zaproponowano mi klocki firmy Vesrah, nie spotkałem
    się wcześniej z tą marką, może ktoś z Was ma i mógłby się wypowiedzieć?
    Dodam tylko, że chcę klocki uniwersalne, do codziennej jazdy głównie po
    mieście, od czasu do czasu na trasę.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2014-02-05 07:49:37
    Temat: Re: Wymiana klocków a ABS
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > się wcześniej z tą marką, może ktoś z Was ma i mógłby się wypowiedzieć?
    > Dodam tylko, że chcę klocki uniwersalne, do codziennej jazdy głównie po
    O proszę, jak się chce to można z sensem napisać nawet z "ulubionej"
    bramki...
    Ad rem.
    Wymiana klocków niczym specjalnym się nie różni w układach z/bez ABS.
    Inaczej sprawa się ma przy wymianie płynu hamulcowego.
    Spokojnie więc wymieniaj.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-02-05 08:02:52
    Temat: Re: Wymiana klock?w a ABS
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-04 23:01, Blana pisze:

    > Przy okazji, w sklepie zaproponowano mi klocki firmy Vesrah, nie
    > spotkałem się wcześniej z tą marką, może ktoś z Was ma i mógłby się
    > wypowiedzieć?

    Vesrah to dobre klocki, kiedys nawet jedne z najlepszych. I szly na
    pierwszy montaz w japonskich motocyklach niektorych marek.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2014-02-05 22:16:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-05, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Vesrah to dobre klocki, kiedys nawet jedne z najlepszych. I szly na
    > pierwszy montaz w japonskich motocyklach niektorych marek.

    Z ciekawosci - ktorych? No i czyje hamulce? Bo chyba nie pchali do Nissina
    czy Tokico?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-02-06 07:10:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Z ciekawosci - ktorych? No i czyje hamulce? Bo chyba nie pchali do
    > Nissina
    > czy Tokico?

    Widziałem takie w suzuki kumpla. Moto było młode (rok, może prawie dwa),
    wymieniał klocki na nowe, a vesrahy wyjął - nie mam jednak pewności czy
    były takie od nowości. Pamiętam, bo pierwszy raz się zetknęliśmy z taką
    marką i obaj się zastanawialiśmy czy to od nowości Przebiegu niestety
    nie pamiętam, zresztą cholera wie, czy był prawdziwy. Było to chyba w
    2009, więc w okolicach 2007 suzuki montowało takie klocki (ze wszystkimi
    zastrzeżeniami powyżej).

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2014-02-06 08:40:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-06 07:10, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > nie pamiętam, zresztą cholera wie, czy był prawdziwy. Było to chyba w
    > 2009, więc w okolicach 2007 suzuki montowało takie klocki (ze wszystkimi

    W latach 90 Vesrahy oferowal Louis i wtedy tez montowano te klocki
    fabrycznie do roznych modeli. Podobnie tarcze sprzeglowe tej firmy.
    Vesrah to oryginalnie japonski producent a nie zaden Tajwan czy PRC.

    Vesrah Company., Inc.
    1-23-9 Shinjuku Shinjuku-ku, Tokyo, Japan 160-0022

  • 7. Data: 2014-02-07 15:04:42
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Vesrah Company., Inc.
    > 1-23-9 Shinjuku Shinjuku-ku, Tokyo, Japan 160-0022

    Dokladnie.
    http://goo.gl/maps/FI90M