  • 1. Data: 2020-07-27 00:10:07
    Temat: Włącznik do oświetlenia Wi-Fi
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Sprowokowany pytaniem o dzwonek Wifi podrzucam moje pytanie :

    Poszukuję włączników do światła (dopuszkowych), które "na razie" można
    by użyć samodzielnie - i jednocześnie w przyszłości zastosować np. z
    OpenHab'em.

    Ponieważ używam już paru gadżetów SONOFF'a ( na razie na ich chmurze )
    to chętnie bym użył także ich włączników;

    https://www.itead.cc/sonoff-tx-series-wifi-smart-wal
    l-switches.html

    ale niestety one wymagają w puszce przewodu neutralnego - a ja nie mam.
    Są jakieś tam koncepcje jak toto podłączyć z użyciem dodatkowego
    kondensatora itp. "wynalazki" - ale wolałbym coś gotowego, bo nie mam
    czasu na takie zabawy teraz.

    Podsumowując :
    * Potrzebne włączniki 1 i 2 kanałowe.
    * Żeby miały programowanie czasowe ON/OFF i możliwość zdalnej obsługi
    jak np. w SONOFF
    * żeby potem dało się je użyć z OPENHAB
    * oczywiście bez potrzeby użycia przewodu neutralnego w puszce

    Ktoś używa czegoś i może polecić ?

    PS: jest włącznik SONOFF ( SONOFF TX T4EU1C ) , który działa bez
    neutralnego, ale jest tylko 1-kanałowy.