  • 11. Data: 2020-08-13 19:26:30
    Temat: Re: Przepraszam, nie wpadłem że chodzi oo konkurencyjność renderów. :-)
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-13 o 18:56, Janusz pisze:

    > Jakbyś dodał emotkę, to możne by było łatwiej załapać co Miałeś na myśli?

    Ci którzy mieli załapać załapali bez zadawania pytań,
    tobie nawet emotka nie pomoże.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2020-08-14 10:03:15
    Od: K <n...@e...com>

    On 13/08/2020 17:17, RadoslawF wrote:

    > Mądry człowiek widzi że łacha drzemy ze zwolennika pisania
    > treści w tytule. Inny musi się dopytać.
    >

    > Pozdrawiam

    Czyli z kogo, bo to ty odpisales zamieszczajac tresc w temacie?

  • 13. Data: 2020-08-14 12:18:31
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-14 o 10:03, K pisze:

    > Czyli z kogo, bo to ty odpisales zamieszczajac tresc w temacie?

    Z wątkotwórcy czyli ciebie.
    I to nie ja pisałem w temacie treść o konkurencji dla Izery.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2020-08-14 12:57:36
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/08/2020 11:18, RadoslawF wrote:

    > Z wątkotwórcy czyli ciebie.
    > I to nie ja pisałem w temacie treść o konkurencji dla Izery.
    >

    > Pozdrawiam

    Proponuje sprawdzic jeszcze raz bo w swoim poscie jak najbardziej
    zamiescilem tresc.

  • 15. Data: 2020-08-14 14:35:15
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-14 o 12:57, K pisze:

    > Proponuje sprawdzic jeszcze raz bo w swoim poscie jak najbardziej
    > zamiescilem tresc.

    Sprawdź tytuł i napisz dlaczego i tam wprowadziłeś treść?

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2020-08-14 16:00:19
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/08/2020 13:35, RadoslawF wrote:

    > Sprawdź tytuł i napisz dlaczego i tam wprowadziłeś treść?
    >

    > pozdrawiam

    Wez sprawdz czytnik.

  • 17. Data: 2020-08-14 22:07:18
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-14 o 16:00, K pisze:

    > Wez sprawdz czytnik.

    Sprawdziłem.
    W dalszym ciągu w tytule jest "Wreszcie jakas godna konkurecja dla Izery"

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2020-08-25 21:07:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 13 sierpnia 2020 o 18:57:01 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Jakbyś dodał emotkę, to możne by było łatwiej załapać co Miałeś na myśli?
    > --
    > Janusz
    Na chuj Ci emotka. Wystarczy że podpisane Pierdzislaw F i żadnych emotek nie potrzeba
    żeby wiedzieć że idiota napisał.

  • 19. Data: 2020-08-26 00:52:28
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Na chuj Ci emotka. Wystarczy że podpisane Pierdzislaw F i żadnych emotek nie
    potrzeba żeby wiedzieć że idiota napisał.

    A ty dalej w gównie rzeźbisz nie zwazając na smród.
    Chcesz dostać grupowy tytuł gównianegozenka?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2020-08-28 09:09:11
    Temat: Re: Wreszcie jakas godna konkurecja dla Izery
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 12.08.2020 o 13:28, K pisze:
    > 832km na jednym ladowaniu, rozkladane tylne siedzenia, 2.5s to 100kmh,
    > 320kmh vmax.
    >
    > https://antyweb.pl/lucid-air-wedlug-testow-przejedzi
    e-832-km-na-jednym-ladowaniu/

    Ciekawe jaka cena.