  • 1. Data: 2009-01-13 09:38:57
    Temat: Wyjący ThinkPad
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    mam IBM Lenovo Thinkpad R61e, który ma wredną przypadłość wycia przy
    otwieraniu klapy i przy podłączaniu kabelka. Co ciekawe, nie robi tego
    regularnie. Był już taki moment, że miesiąc był spokój. A ostatnio znów
    wróciło. Bardzo wredna sprawa, bo wyje głośno i budzi mi rodzinę nocą, albo
    powoduje ogólne zainteresowanie w miejscach cichych.

    Czy jest jakiś sposób na to, żeby to wycie zdezaktywować? Jakiś jumperek pod
    klapą albo coś?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 2. Data: 2009-01-13 09:44:27
    Temat: Re: Wyjący ThinkPad
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > powoduje ogólne zainteresowanie w miejscach cichych.
    >
    > Czy jest jakiś sposób na to, żeby to wycie zdezaktywować? Jakiś jumperek

    Możesz zdefiniować pojęcie "wyje" ?

    Jeśli chodzi i dźwięk z głośników to możesz zawsze wyciszać komputer i wtedy
    jest spokój

  • 3. Data: 2009-01-13 11:42:14
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 13 styczeń (wtorek) gdy o godz. 10:44 *Kot Prezydenta* napisał(a):

    > Możesz zdefiniować pojęcie "wyje" ?

    Tez nie wiem co oznacza termin "wyje", moze to że wydaje dźwiek przy
    otwieraniu matrycy lub podłączaniu zasilacza? tzw *beep*?

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 4. Data: 2009-01-13 14:46:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 styczeń 2009 10:44
    (autor Kot Prezydenta
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <gkhnqn$1cd$1@inews.gazeta.pl>):

    > Możesz zdefiniować pojęcie "wyje" ?

    Wydaje taki przeraźliwy dźwięk, głośny i świdrujący.

    > Jeśli chodzi i dźwięk z głośników to możesz zawsze wyciszać komputer i
    > wtedy jest spokój

    No nie bardzo, bo to wyje także jak go włączać od zera.

  • 5. Data: 2009-01-13 14:47:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 styczeń 2009 12:42
    (autor Chichotek
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <88l2au24a2y6$.dlg@chichot.truposza.pl>):

    > Tez nie wiem co oznacza termin "wyje", moze to że wydaje dźwiek przy
    > otwieraniu matrycy lub podłączaniu zasilacza? tzw *beep*?

    No przecie napisałem, że przy otwieraniu lub zasilaniu. Taki głośny sygnał
    alarmowy, przeraźliwy i dobrze słyszalny w okolicy. Bardzo przeszkadza w
    nocy, bo budzi rodzinę oraz w cichych salach typu klasa, aula, biblioteka
    etc.

  • 6. Data: 2009-01-13 14:54:13
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    >

    > Wydaje taki przeraźliwy dźwięk, głośny i świdrujący.

    > No nie bardzo, bo to wyje także jak go włączać od zera.

    to podłącz słuchawki zanim go włączysz, lub jakąkolwiek przejściówkę z
    jacka na cokolwiek, pomoże w 100%, a najlepiej przed zamknięciem systemu
    wycisz dźwięk systemowy.

  • 7. Data: 2009-01-13 15:05:52
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > powoduje ogólne zainteresowanie w miejscach cichych.
    >
    > Czy jest jakiś sposób na to, żeby to wycie zdezaktywować? Jakiś jumperek pod

    Zobacz w BIOS czy nei jest włączone jakies zabezpieczenie antykradziezowe...

  • 8. Data: 2009-01-13 16:03:54
    Od: Adam Jarecki <a_d_a_m_j_@_SKASUJ_TO_p_l_e_n_e_t_._p_l_l>

    Tristan pisze:
> [...]
    > powoduje ogólne zainteresowanie w miejscach cichych.
    >
    > Czy jest jakiś sposób na to, żeby to wycie zdezaktywować? Jakiś jumperek pod

    Witam!

    Mam T42 i u mnie wylacza sie to w Panel Sterowania > Opcje zasilania >
    Beep/Alarms > Power control beep > disable
    Zreszta pozostale alarmy dzwiekowe tez idzie tam zmienic.

    Nie robil tego jak miales moze wyciszone glosniki?

    PS. Oczywiscie musisz miec oprogramowanie producenta a konkretnie zdaje
    sie program ThinkPad Configuration

    --
    Pozdrawiam | Adam Jarecki |GG:326432|[Asus P5K Premium][Core2Quad
    Q6600@3000]

  • 9. Data: 2009-01-13 16:18:20
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Adam Jarecki pisze:

    > PS. Oczywiscie musisz miec oprogramowanie producenta a konkretnie zdaje
    > sie program ThinkPad Configuration

    To samo można ustawić z poziomu BIOS-u.

    T.

  • 10. Data: 2009-01-13 16:36:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 styczeń 2009 17:18
    (autor Tomasz Finke
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <gkiesa$m0o$1@news.dialog.net.pl>):

    > To samo można ustawić z poziomu BIOS-u.

    A możesz przybliżyć gdzie? Bo ja nie mam Panelu sterowania ani programu
    ThinkPad Configuration, a nie wydaje mi się to zależne od systemu, bo jak
    mówiłem, wyje także czasami przy starcie od zera.