  • 1. Data: 2009-07-16 15:34:45
    Temat: Wykonanie PCB czterowarstwowego
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Kochani,

    doradźcie, gdzie zamówić wykonanie czterowarstwowego obwodu drukowanego
    dla proptotypu urzadzenia ?

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2009-07-16 18:56:53
    Temat: Re: Wykonanie PCB czterowarstwowego
    Od: dq <a...@s...am>

    Roman Rumian pisze:
    > Kochani,
    >
    > doradźcie, gdzie zamówić wykonanie czterowarstwowego obwodu drukowanego
    > dla proptotypu urzadzenia ?

    Ja robię w Techno-Service

  • 3. Data: 2009-07-16 19:17:21
    Od: raf <a...@g...com>

    On 16 Lip, 20:56, dq <a...@s...am> wrote:

    > Ja robię w Techno-Service

    Dla ścieżek 8 milsów i grubiej robimy w Kono - dobra jakość za
    rozsądną (jak dla 4-ch warstw) cenę.
    Natomiast jeśli Chcesz "cieniej" (np. 5-6 milsów ) to Softcom - bardzo
    dobra jakość ale drogo.

  • 4. Data: 2009-07-16 20:21:52
    Od: games <g...@g...home.pl>

    raf pisze:

    > Dla ścieżek 8 milsów i grubiej robimy w Kono - dobra jakość za
    > rozsądną (jak dla 4-ch warstw) cenę.
    > Natomiast jeśli Chcesz "cieniej" (np. 5-6 milsów ) to Softcom - bardzo
    > dobra jakość ale drogo.

    Softcom sobie odpusc bo cena kosmos a oni i tak wysylaja do chinczyka,
    lepiej w PCBcart zamowic.
    Technoservice jest OK ale mozliwosci techniczne to kamien lupany.

  • 5. Data: 2009-07-16 21:51:35
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    games wrote:

    > Softcom sobie odpusc bo cena kosmos a oni i tak wysylaja do chinczyka,
    > lepiej w PCBcart zamowic.
    > Technoservice jest OK ale mozliwosci techniczne to kamien lupany.

    Jak male ilosci to pcbtrain.co.uk albo pcb-pool.
    No i nie zapominac o pcbcart - jeszcze u mnie zadnej wpadki nie
    zaliczyli (chyba jako jedyni).
    Technoservice w porownaniu z nimi jest drogi (przynajmniej na moje
    kombinacje wielkosc plytki/ilosc).

    --
    Jerry1111

  • 6. Data: 2009-07-17 05:38:32
    Od: "adsp" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Kochani,
    >
    > doradźcie, gdzie zamówić wykonanie czterowarstwowego obwodu drukowanego
    > dla proptotypu urzadzenia ?

    eurocircuits.pl
    składanie zamówienia i obsługa online, prototypy 5 dni standard, jakość
    przyzwoita

    soft-com
    drogo, długi czas oczekiwania (tajwan), jakość bardzo dobra

  • 7. Data: 2009-07-20 12:34:56
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Dziękuję za skuteczną pomoc ! :-)

    Ukłony