  • 11. Data: 2010-11-20 19:35:31
    Temat: Re: Wykrycie kraju uzytkownika
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-19 17:02, Piotr Siudak pisze:

    > I po czym wnosisz ze to ze wzgledu na lokalizacje? Bo moja obserwacja
    > jest odmienna - wyglada że mają to zrobione jak nalezy.

    nie badalem jak maja zrobione. po prostu wszedlem na strone "globalna",
    a ona na jakiejs podstawie przekierowala mnie na wersje polskojezyczna.
    "ze wzgledu na lokalizacje" to taki skrot myslowy. moze ze wzgledu na
    cos innego. dlatego wlasnie zadalem pytanie, bo gdyby to byla na 100%
    lokalizacja, to sprawa by byla jasna.

  • 12. Data: 2010-11-20 19:38:36
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-20 19:52, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Thu, 18 Nov 2010 21:44:23 +0100,
    > Artur Kosmal<a...@g...pl> screamed:
    >
    > Przede wszystkim informację tę odczytać z nagłówka Accept-Language,
    > dopiero gdy nie zdefiniowano za pomocą GeoIP.

    no i wlasnie tak mam zamiar zrobic (z naglowkiem). GeoIP nie bede
    zaprzegal, bo wg informacji wskazanej przez Pornela bedzie to ponizej 5%
    przypadkow. ustawie dla nich defaultowo angielski. na stronie bedzie i
    tak mozliwosc zmiany jezyka.

  • 13. Data: 2010-11-20 22:26:34
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 20.11.2010 20:35, Artur Kosmal pisze:

    > nie badalem jak maja zrobione.

    aha

    > po prostu wszedlem na strone "globalna",
    > a ona na jakiejs podstawie przekierowala mnie na wersje polskojezyczna.

    I zamiast pomysleć że strona polskojezyczna jest dla ludzi
    polskojęzycznych pomyslałeś że dla mieszkajacych w polsce. ok, łapię.

    Znaczy dalej nie rozumiem dlaczego tak pomyślałeś, bo to jest jakby
    bardziej skomplikowane rozwiazanie porostego problemu, ale myślę ze
    rozumiem gdzie się zgubiłeś.

    > "ze wzgledu na lokalizacje" to taki skrot myslowy. moze ze wzgledu na
    > cos innego.

    http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec14.ht
    ml#sec14.4

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 14. Data: 2010-11-22 20:55:06
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 20 Nov 2010 20:38:36 +0100,
> [...]
    > zaprzegal, bo wg informacji wskazanej przez Pornela bedzie to ponizej 5%
    > przypadkow. ustawie dla nich defaultowo angielski. na stronie bedzie i

    I słusznie, ponieważ wybieranie języka po GeoIP to pomyłka...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 21:54:42 user up 12629 days, 9:49, 1 user, load average: 0.75, 0.61, 0.02 ]

    Reactor error -- core dumped!