  • 1. Data: 2009-01-12 12:46:43
    Temat: długośc kabla USB
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Mam drukarke ktorą od komputera dzieli 10m
    Czy jest szansa zeby przy tej długosci kabla USB wszystko działało prawidłowo ?
    Pawel

  • 2. Data: 2009-01-12 12:48:57
    Temat: Re: długośc kabla USB
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam drukarke ktorą od komputera dzieli 10m
    > Czy jest szansa zeby przy tej długosci kabla USB wszystko działało prawidłowo ?
    > Pawel

    Dodać HUBa po drodze

  • 3. Data: 2009-01-12 13:13:27
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    >Dodać HUBa po drodze

    A czy nie można bez tego? W końcu USB może pracować też wolniej.

    MN

  • 4. Data: 2009-01-12 13:42:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gkfflk$u80$1@news3.onet...
    > A czy nie można bez tego? W końcu USB może pracować też wolniej.

    Widziałem skrętkę o długości ~300 metrów. Straty pakietów były olbrzymie. Nie po
    to określa się standardy, żeby robić po swojemu.

  • 5. Data: 2009-01-12 13:43:35
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    > Witam
    > Mam drukarke ktorą od komputera dzieli 10m
    > Czy jest szansa zeby przy tej długosci kabla USB wszystko działało
    > prawidłowo ?

    Przy dobrym kablu (grubość przewodów ma znaczenie) powinno zadziałać.
    Jak nie to repeater np. taki
    http://www.digitus.info/pl/produkty/accessories/?c=1
    216&p=13411

    Widziałem już kable USB o długości 15m, robione z przewodu FTP - też
    działało ale bez przekazywania zasilania.

    Jacek W.

  • 6. Data: 2009-01-12 13:46:48
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Marcin Narzynski pisze:
    > A czy nie można bez tego? W końcu USB może pracować też wolniej.

    Ale to zależy od urządzeń, a nie kabli.

    Norma przewiduje 5 m. Praktyka nakazuje nie przekraczać 4 m.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 7. Data: 2009-01-12 21:00:12
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Mam drukarke ktorą od komputera dzieli 10m
    > Czy jest szansa zeby przy tej długosci kabla USB wszystko działało
    > prawidłowo ?

    Jak kupisz porządny markowy kabel to zadziała i 15m (mam takowy
    przetestowany, zwykły ze sklepu obok niestety nie działał).
    Kosztował coś chyba z 70-80 zł.

    --
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-01-12 21:02:42
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Jak kupisz porządny markowy kabel to zadziała i 15m (mam takowy
    > przetestowany, zwykły ze sklepu obok niestety nie działał).
    > Kosztował coś chyba z 70-80 zł.

    Oj sorry sprawdziłem, to D-Link i ma tylko 5m i to chyba jednak jest max :(
    Więc 10m się chyba nie da...

    --
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-01-12 21:22:23
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > Witam
    > Mam drukarke ktorą od komputera dzieli 10m
    > Czy jest szansa zeby przy tej długosci kabla USB wszystko działało prawidłowo
    > ?

    szukaj pod nazwa repeater/wzmaczniacz/aktywny polaczysz dwa i *powinno*
    dzialac z drukarka, raczej nie kupuj najtanszych

  • 10. Data: 2009-01-12 22:06:27
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > Witam
    > Mam drukarke ktorą od komputera dzieli 10m
    > Czy jest szansa zeby przy tej długosci kabla USB wszystko działało
    > prawidłowo ?

    A może istnieją urządzenia podłączane do USB, które połączyłyby się przez
    Wi-Fi?

    MN