  • 1. Data: 2014-02-05 19:54:31
    Temat: ktm 690 sm lc4 gasnie jak sie nagrzeje silnik ????
    Od: ktm+690+sm <grzegorz485@_NOSPAM_gmail.com>

    witam wszystkich. mam problem kupilem ktm 690 sm prestige 2009rok i jak
    jest zimny silnik odpala i chodzi dobrze ale jak juz polatam nim 20min i
    silnik sie nagrzeje i stane napszyklad na swiatlach silnik mi gasnie
    odpalam i musze dodac duzo gazu zeby normalnie ruszyc bo inaczej zgasnie
    na malych obrotach.??? 1 raz mam taki motor i nic o nim nie wiem:/ prosze
    o pomoc

  • 2. Data: 2014-02-05 20:14:55
    Temat: Odp: ktm 690 sm lc4 gasnie jak sie nagrzeje silnik ????
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    >napszyklad <, resztę szajsu pomińmy milczeniem

    No dobra, pozwólcie, że ja zacznę wątek ;-)

    Szproty golić, żółwie czesać, kury szczać prowadzić ;-)

    pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2014-02-06 01:07:36
    Temat: Re: ktm 690 sm lc4 gasnie jak sie nagrzeje silnik ????
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "ktm+690+sm" <grzegorz485@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > silnik sie nagrzeje i stane napszyklad na swiatlach silnik mi gasnie
    > odpalam i musze dodac duzo gazu zeby normalnie ruszyc bo inaczej zgasnie

    moze za bogata mieszanka. tak przynajmniej mialem w gaźnikowym

  • 4. Data: 2014-02-07 10:40:07
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    Noszz!
    Czy użytkownicy tego, tam "ścigacza" nie posiadają
    na klawiaturach znaków przestankowych? A może nie
    wiedzą jak ich używać? Przecież nawet jak chciałoby
    się odpowiedzieć sensownie to odpadasz podczas
    próby deszyfracji. Ortografię odpuszczam - teraz
    to wszędzie dyslektycy. Chociaż jak ja uczęszczałem
    do szkół to się ich inaczej nazywało :-)
    Ulżyło mi...
    Szymon

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.